Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt :love: En ny liten perser flicka,Sessan kallas hon för!!:banana: Har ju en hanne sen innan. Så spännande.
Svar
1
· Visningar
607
Senast: diartistakasha
·
Övr. Katt Vad gör man när ens granne har så många katter att de inte längre vill vara hemma och söker sig till nya hem? Vi har problemet att en...
Svar
9
· Visningar
958
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Tacksam för tips. Jag vill köpa en supergullig kattunge som kan trivas som innekatt och med hund. Gärna ovanlig och med orginell ras. 2
Svar
21
· Visningar
2 297
Senast: Zondell
·
Övr. Katt Hur nätar man in en balkong som ligger på högsta våningen och det finns inget tak över balkongen ?? I min nuvarande lägenhet bor jag...
Svar
9
· Visningar
6 264
Senast: MissFideli
·
T
Övr. Katt (det finns säkerligen massa liknande trådar, men skitsamma) när jag kollar på käktänderna på min katt så ser jag nån slags gul, hård...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag känner att jag måste få dela med mig av mina två bondkatters senaste påfund. Det är, i alla fall för matte, mycket underhållande...
Svar
5
· Visningar
996
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt GAH! Vilka människor det finns på våran planet!:mad: Som vissa av er kanske redan vet så har jag för ca en månad sedan varit och... 2
Svar
28
· Visningar
2 794
Senast: tistlan
·
Övr. Katt Vad har ni för mått på era kattlådor med huva? Vilka mått rekommenderas? "Måste" man ta bort luckan vid ingångshålet?
Svar
5
· Visningar
1 207
Senast: Catinca
·
A
Övr. Katt Skorpan är innekatten som får följa med oss och leka stallkatt medans vi rider:D . 2
Svar
33
· Visningar
1 950
Senast: Baldintata
·
J
Övr. Katt Ifall en katt är varm (helkropp+tassarna) är han sjuk då? Tacksam för svar!!
Svar
4
· Visningar
620
·
T
Övr. Katt min katt äter hela tiden, är det normalt? sen undrar jag en annan sak, nämligen... min katt är väldigt pratglad.. han mjaoar hela...
Svar
8
· Visningar
1 018
·
Övr. Katt Att mamman blöder två dygn efter förlossning?
Svar
1
· Visningar
1 117
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vi har 2 katter här hemma men den ena spyr mkt, hon har gjort de hela tiden (snart är hon 2år)... hon spyr flera gånger i veckan å de e...
Svar
6
· Visningar
733
Övr. Katt För nåra dagar sedan började min katt harkla sig o sen kom de massa slem som bara hängde ut ur munnen o de sluta först efter ca 10...
Svar
5
· Visningar
5 298
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Inte säker på om de stavas så. Hur som hellst. Fick en bengal över skriven på mej häromdagen. Har haft han på prov en månad men nu är...
Svar
16
· Visningar
1 338
Senast: Japanesen
·
W
Övr. Katt Jag har en katt som bott ute, dock matats och haft sovplats under tak. Efter jag tog mig an henne har hon fått vara inne på nätterna...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: krigarinna
·
M
Övr. Katt Jag fundera på att köpa en katt. Såg en annons på en exotic. Det stog 6000kr men billigare vid rätt person. Den är ca 14 veckor...
Svar
8
· Visningar
917
Senast: Mini_molle10
·
M
Övr. Katt Min katt har sprungit bort och jag är vansinnigt orolig, har aldrig tidigare hänt.. börjar bli desperat, om det är nån som känner att...
Svar
6
· Visningar
846
Senast: minimeandthecat
·
K
Övr. Katt Som vanligt blir jag oroad för minsta lilla. men när det gäller småttingar (6 veckor gamla kattungar) så blir jag rejält orolig när dom...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: krigarinna
·
Övr. Katt min katt fick en av sina bebisar för typ 20min sen!! ååhh gud va söt den e:love: :love: en liten flicka!!:love:
Svar
4
· Visningar
855
Senast: skuggan_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka