Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag är lycklig?? ägare till ett sött litet kattskrälle som saboterar sin omgivning totalt. Han är iof en mycket effektiv musfångare som...
Svar
5
· Visningar
3 285
Senast: Jaulgreis
·
P
Övr. Katt Fick igår kväll se något fantastiskt! En av mina katter satt på ett av kaninburarna och tvättade sig. Min kanin låg i gräset i buren och...
Svar
2
· Visningar
1 027
Senast: lolly
·
Övr. Katt .. vad jag har bokat! Är så glad, i månadsskiftet maj-juni är det dags att hämta lilla fröken! :love: :bump: Är hon inte...
Svar
15
· Visningar
1 259
Senast: MrsMaddY
·
Övr. Katt http://www.kossan.se/roliga-filmer/rolig_katt___haha.htm Vad är det som är galet med denna katt?! :o
Svar
3
· Visningar
768
Senast: Bellatrix
·
G
Övr. Katt Måste en katt löpa medans den blir parad?:smirk:
Svar
4
· Visningar
887
Senast: Sol
·
Övr. Katt En av katterna kom hem förra veckan och var sårig, blodig och kunde inte stödja på frambenen. Troligtvis hade han varit i fight med en...
Svar
5
· Visningar
1 824
Senast: ako
·
M
Övr. Katt Min äldsta katt, som är 1,5 år är inte lika sällskaplig efter att han fick en kompis. Innan kom han nästan alltid och la sig hos mig när...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Halloj! Har funderat ett tag på att skaffa en devon och nu till sommaren när man kan vara hemma mycket skulle det vara något för mig...
Svar
9
· Visningar
2 066
Senast: BuenoBull
·
N
Övr. Katt Ja, vad säger man... Har en annons ute på en av våra katter vi ej kan ha kvar pga att hon ej går ihop med våran hund. Satte ett...
Svar
10
· Visningar
1 327
Senast: Grandevito
·
Övr. Katt :cry: Jaha i Fredags morse,skulle ner och tanka. Hade hästsläpet kopplat,Ariel kom springande från ingenstans körde över honom med...
Svar
7
· Visningar
976
Senast: aiquen
·
Övr. Katt lägg in bilder på era katter när de va små bebisar :D :rofl: Mitt bidrag PIPEN 2
Svar
37
· Visningar
2 261
Senast: Keanu
·
M
Övr. Katt Någon som vet hur mycket det ungefär kostar att kastrera en honkatt?
Svar
6
· Visningar
795
·
Övr. Katt Ngn som känner till detta foder? Köpte det när mitt ordinarie (Mjau) var slut i lokal affären...verkade väl bra och så och min katt...
Svar
10
· Visningar
6 713
·
Övr. Katt Ponera att ni skulle skaffa en till katt, och denna gång en katt av en annan ras än den ni har nu. Vad skulle du välja och varför... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 976
Senast: Libertine
·
M
Övr. Katt Jag undrar (förutom att man ser att katten blir "rund om magen") hur kan man se att katten väntar kattungar? Eller märka p.g.a beteendet...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: __Stilett__
·
Övr. Katt :) Här kommer lite bilder på en glad Domino som efter att ha levt som innekatt i 6 år blivit utekatt på nytt :love: Igår var första... 2
Svar
26
· Visningar
1 777
Senast: domino
·
Övr. Katt Hej! Skiljer det mycket på priset hos dessa olika veterinärer? Är det något annat som skiljer dom åt, t.ex. utrustning? Har köpt...
Svar
4
· Visningar
1 374
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Känns som jag har snöat in på kattbajs den senaste tiden :crazy: Tycker att mina småmissar är lösa i magen, men nu har jag börjat...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: aemaria
·
Övr. Katt Vilket schampo använder ni som har långhåriga katter??:idea:
Svar
5
· Visningar
788
Senast: MissFideli
·
N
Övr. Katt Vad tycker ni om min misse? Lyckades knäppa ett kort när han höll sig stilla :banana: ;) Han har blivit väldigt stor och ståtlig. Ett... 2
Svar
21
· Visningar
1 470
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka