Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Någon som har några tips om en kattlåda som är hög men inte så himmla mycket störra runt om utan mest bara högre än dom vanliga...
Svar
6
· Visningar
1 324
Senast: aneka
·
Övr. Katt Någon som vet hur mycket det kosar ungerfär att kastrera en hankatt respektive stersilisera en honkatt?
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Bellini
·
Övr. Katt Om jag ställer ut min okastrerade perser hankatt,om det då inte går bra för honom,riskerar jag då avelsförbud??:crazy:
Svar
6
· Visningar
717
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vår huskatt har kommit tillbaka efter tre veckors semester på landet, och är mager som en skrika. Hon är alltid smal, men nu är hon...
Svar
3
· Visningar
2 392
Senast: Mabuse
·
G
Övr. Katt Man tänker inte på det, men min kattdam börjar komma upp ordentligt i ålder nu, 16 är hon. Satt och läste lite i "fodertråden", och då...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: Sassy
·
S
Övr. Katt Min utekatt på 3 år har börjat mjällat rätt mycket. Han har aldrig gjort det förut och han släpper otroligt mycke hår och det har han...
Svar
2
· Visningar
638
Senast: Minja
·
Övr. Katt Vi har köpt hus och ska flytta in nästa helg. Funderar lite på hur vi ska göra med katterna som är innekatter. Är det bäst att stänga in...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: issaaa
·
M
Övr. Katt Jag funderar på att köpa katt. Jag hittade en katt jag var intresserad av, men den var inte regestread i sverak utan i IDP men ägaren...
Svar
4
· Visningar
766
·
Övr. Katt På Spinneriets utställning i Stenkullen nu i helgen? Hur gick det för er? Jag hade med mig min birmahane. Det gick väl ganska bra, på...
Svar
3
· Visningar
653
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt Ja, saken är den att vi inte har någon aning om vad det kan vara för ras i dessa katter. Tänkte att någon duktig kanske kan gissa sig...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: Keanu
·
Övr. Katt Igår var nog det läskigaste jag vart med om angående katterna. Jag kom hem och släppte ut min 8 mån gamla hankatt som vanligt. han...
Svar
7
· Visningar
1 033
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Här är lite bilder på mina små kissar! Etresom det är dom som jag har kvar å inte min kille så vill jag visa bilder på mina ögonstenar... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 141
Senast: verrdogan
·
Övr. Katt Hur ska man hålla kattens mun fräsch? Min katt kommer gärna och väcker med genom att flåsa mig i ansiktet med sin vidriga...
Svar
10
· Visningar
1 082
Senast: Aggepagge
·
Övr. Katt Vilket medel använder ni mot fästingar? Finns det nåt man kan ha på sina utekatter för att skydda de mot alla fästingar som kommer nu... 2
Svar
23
· Visningar
5 753
Senast: Egonson
·
Övr. Katt Jag har inte lyckats hitta något som inte mina pissar äter. Idag åt den ena upp lite sparris :crazy: De verkar tycka att det matte...
Svar
9
· Visningar
1 018
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt En av mina katter har skurit sig i trampdynan.:( En av dom små. och dom är verkligen små eftersom han inte är så gammal. Jag tror att...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Heulwen
·
X
Övr. Katt Vår honkatt som fyllde 4 år nu i veckan, har fått diagnosen foderallergi. Vi har haft fodret i cirka 4 månader (dock har vi inte givit...
Svar
3
· Visningar
1 837
·
Övr. Katt För fyra månader sedan köpte jag min första raskatt, en förtjusande liten (nåja...) Norsk Skogkatts hane. Eftersom att jag har fullt upp...
Svar
3
· Visningar
754
·
Övr. Katt Jag har två kattungar som nu är 16 veckor. En hona och en hane. De är syskon så det är väldigt angeläget att det blir kastrerade i tid...
Svar
7
· Visningar
755
·
B
Övr. Katt Jag har ställt samma fråna i "andra djur" forumet men fick inte så många svar så provar här med. Men eftersom detta faktiskt har med...
Svar
8
· Visningar
4 371
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka