Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Satt och letade lite bland bilderna på datorn och hittade en del på min älskade bäbisbuse som varit kattängel i snart ett år. Visst var...
Svar
7
· Visningar
789
Senast: DeCloe
·
Övr. Katt Man kan sitta och kolla på den ett bra tag. :p http://www.knitemare.org/cats/ Länka gärna till dem ni tycker är bäst.
Svar
1
· Visningar
2 221
Senast: Lilla Skutt
·
Övr. Katt Vad har ni för bäddar eller liknande till era små filurer? Var är den inköpt? Material och pris? Älskar de sina inköpta sovplatser eller...
Svar
15
· Visningar
2 771
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Katt fan, sitter här med tårarna i ögonen igen. min gamla kompis på 16 år har kräkts igen... dem senaste veckorna har det skett allt oftare...
Svar
13
· Visningar
973
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt Ramses blev som besatt igår Hehehe, jag köpte en ny fjädervippa åt honom igår. Annars ser han ut så här 2
Svar
21
· Visningar
2 225
Senast: Poppinella
·
D
Övr. Katt Hoppas dom hittar bra hem allihop http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,922899,00.html
Svar
4
· Visningar
661
Senast: LillMumlan
·
Övr. Katt Vad är egenskaperna hos Burman? exteriört och beteende. Hur nära släkt med siamesen är de?
Svar
11
· Visningar
5 450
Senast: psychogrrl
·
Övr. Katt Ja usch, idag var jag så elak mot en annan katt....som kommer hit o slåss med min vackra "Röde"...det var värsta catfighten utanför och...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Husse köpe ett nytt kattfoder igår... Tidigare har de ätit Bilanx och fungerat jättebra på det. Men när jag skickade in sambon i...
Svar
7
· Visningar
1 375
Senast: Calenfiriel
·
Övr. Katt min katthona är dräktig nu och har sedan länge fått stora bröstvårtor och har sista veckan fått en rejäl mage. idag såg jag dessutom...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Elwira
·
Övr. Katt ...eller nästan. Hon har enbart 2 tänder kvar. Vi hade ju tid hos vet i dag för att dra 2 dåliga tänder...men det såg alls inge bra ut...
Svar
3
· Visningar
1 324
Senast: Prosit
·
Q
Övr. Katt Och den här gången är det faktiskt han. Efter 28 dagar utomhus är han hemma i tryggt förvar igen, lite magrare och lite mer tilltuffsad...
Svar
4
· Visningar
821
Senast: Quadrophenia
·
H
Övr. Katt Sedan någon dag tillbaka verkar min katt ömma VÄLDIGT mycket. Hon skriker (agressiva, långa illskrik) när man bär henne eller tar på...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: Hiwiie
·
Övr. Katt Hur får man en katt att gå upp i vikt?
Svar
12
· Visningar
1 708
Senast: Sol
·
Övr. Katt Är det lagom tid att kastrera mina katter (hane&hona) vid 6 månaders ålder? Hur mkt ligger priset på hanen dvs, honan?
Svar
14
· Visningar
1 026
Senast: Sol
·
N
Övr. Katt Har lite problem med min ena kille, han spyr upp maten i vissa perioder men är pigg och glad annars. Har varit till vetrinären mååånga...
Svar
1
· Visningar
550
Senast: Calenfiriel
·
C
Övr. Katt Jag vet inte vad det är med min ena katt. Han har gått och hängt med ena örat, det började i dag. Han har inga sår, vad jag kunde...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: skogsbo
·
Övr. Katt Måste bara lägga in ett par bilder på våra små gosedjur! :love: Tiger Tiger Tiger Tiger som kattunge Liten Tiger bland...
Svar
5
· Visningar
759
Senast: Fnytt
·
P
Övr. Katt Är analsäcksinflammation på katter farligt??????????:cry: :crazy: :confused:
Svar
3
· Visningar
1 757
Senast: psychogrrl
·
Övr. Katt Har insett att lilltjejen kommer behöva badas lite nu och då (just nu pga. bajseriproblem - det fastnar lätt lite i hennes päls där bak...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: Zody
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka