Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt de visar ett program om skator på TV just nu och så här ser min katt ut då :rofl: p.s bryr er inte om blombladen som ligger på... 2
Svar
20
· Visningar
1 971
Senast: domino
·
Övr. Katt ... vad säger ni om det? :bow: När man köper 12 veckor gammal kattunge så sägs det att den fortfarande är i ett stadie då den...
Svar
10
· Visningar
6 674
Senast: Cuaifeach
·
C
Övr. Katt Sitter här hemma och försöker plugga till tentan nästa vecka. Oliver tycker att han är försummad och har verkligen lidit de senaste 10...
Svar
3
· Visningar
790
·
L
Övr. Katt Hej! Hoppas det finns nån här som kan hjälpa mig - oss! Har en liten perser-hona som tidigare denna veckan började kräkas...tänkte inte...
Svar
10
· Visningar
1 382
Senast: Sol
·
Övr. Katt Min kille har katt, ocxh trots att han gör rent i lådan ofta- så LUKTAR det. det räcker att katten kissat en gång för att jag ska märka... 2
Svar
39
· Visningar
10 227
Senast: MissFideli
·
F
Övr. Katt Nu får ni hjälpa mig...jag bor i en etta, ganska stor med ett rejält kök. Har ingen balkong. Det är så att jag funderar på att skaffa...
Svar
11
· Visningar
1 121
Senast: josse
·
Övr. Katt Någon som förstår varför mitt TV-tittande sjunkit drastiskt sedan jag skaffade fler katter? :devil...
Svar
9
· Visningar
973
·
Övr. Katt Har under den senaste tiden fått till några riktigt fina bilder på mina kissar! Der är Teddy och Freddy ( :smirk: ) 8 månader och deras...
Svar
4
· Visningar
807
Senast: eldione
·
Övr. Katt http://60gp.ovh.net/~cleanyou/
Svar
4
· Visningar
777
B
Övr. Katt Hur ser man vilken rangordning katter har inbördes? Min katt och min brors katt brukar träffa varandra ganska ofta, ibland under någon...
Svar
1
· Visningar
2 996
T
Övr. Katt tror ni att det tar att två katter ska vänja sig vid varandra? Pex (den "gamle" katten) är 1,5 år gammal och har bott här ända sedan...
Svar
5
· Visningar
790
·
Övr. Katt Letar ny katt för fullt och har tre alternativ. 1) köpa en kissunge. HIttar ingen lämplig. 2) köpa en kisse från k******'o s*d, har...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: marieka
·
L
Övr. Katt Att den behöver maskas det fattar jag men mot vilken mask? Har letat och letat men inte hittat någonstans där det står. Har maskat...
Svar
8
· Visningar
2 813
Senast: lilleman
·
K
Övr. Katt Hur vanligt är det med utvecklingsstörningar hos katter? (Om man bortser från sådana som sorteras bort vid födseln/uppväxten) Finns...
Svar
11
· Visningar
3 450
·
Övr. Katt Nu har jag beställt tid för Fia. 2/2 ska vi dit och göra en utredning på om nått är fel och varför hennes kisseri blivit värre +...
Svar
7
· Visningar
824
·
Övr. Katt Syns det att Yoga inte är en vanlig huskatt? Abbie är ju så mycket kralligare, så vad tycker ni?
Svar
18
· Visningar
1 136
·
K
Övr. Katt Har en kattlucka i stalldörren, så att missarna kan gå som de vill, men den krånglar hela tiden! Märket heter "Staywell" tror jag. Den...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Kockan
·
Övr. Katt Idag är det dags. Den lilla skruttan jag tog hem från katthemmet är inte riktigt kry. Hon har fortfarande diarré och det spelar ingen...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: domino
·
S
Övr. Katt Tjo! En liten fråga hära.. Stallkatten, som är 20+ dricker ovanligt mycket. På morgonen när man kommer till stallet kan han dricka...
Svar
6
· Visningar
894
Senast: Stallflicka
·
Övr. Katt Och hur i så fall? Genom trampdynorna som hundar? Jag kan inte komma ihåg att jag sett min katt flåsa någongång, men hon kanske bara har...
Svar
7
· Visningar
3 988
Senast: MissDaisy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka