Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Övr. Katt Idag när jag kom hem satt "Tuffis" på bron. Han har varit borta länge nu, den tuffa lilla strykarkatten vi brukar mata. Vi trodde han...
Svar
15
· Visningar
1 131
Senast: M-Meduza
·
H
Övr. Katt Fick hem våran kattbebis idag. Min farbror gav oss henne, för grannen skulle ha bort henne annars. Hon va sist kvar. Tycker att hon...
Svar
3
· Visningar
744
Senast: H0N3Y
·
Övr. Katt I julas fick sambon äran att at hand om hans syrras lille kise eftersom hennes yngsta son blivit allergisk, Jätteroligt tycker både jag...
Svar
12
· Visningar
978
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Ja, vad får inte din/dina katt/katter göra, inne? Satt å tänkte på det här om dan... JAg har tre bondkatter kvar hemma hos föräldrarna...
Svar
13
· Visningar
1 124
Senast: lisa
·
C
Övr. Katt Vi fick ju hem vår kattunge i onsdags och sen dess har jag inte sett henne äta! :crazy: Vi har testat med torrfoder, våtfoder i olika...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: zask
·
S
Övr. Katt Den ena av mina kattbröder är väldigt social,han ska vara med när man duschar, när man äter, när man sover och just nu sitter han och...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: SessCa
·
L
Övr. Katt Blev inspirerad av allt ute/innekattsprat att göra en ny tråd :smirk: Den här gången gäller det INTE principfrågan, utan jag skulle...
Svar
15
· Visningar
1 238
Senast: MissFideli
·
C
Övr. Katt Vår katt (blir 4 till våren, kastrerad innekatt från katthem som vi haft i snart två år) har den senaste veckan börjat slicka väldigt...
Svar
9
· Visningar
5 687
Senast: mysko
·
W
Övr. Katt Frågan är som det låter :smirk: bortsett från att europé då är renrasig och sånt där.. vad är skillnaden? :confused:
Svar
1
· Visningar
4 174
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Upptäckte att min katts ena pupill är större än den andra: Är det något som är fel eller ska det vara så. Han är 7 år och jag har inte...
Svar
1
· Visningar
954
Senast: Hejgratäng
·
Övr. Katt Passade på att jaga kissarna med kameran idag ;) :D På första filmen är de uppe på bordet och äter godis. Var ju tvungen att locka...
Svar
10
· Visningar
954
Senast: snurpe
·
T
Övr. Katt jo ja har en liten fråga... vi har ju köpt en ny kissekatt som är ca 7 månader gammal.. han är svart och vit, och ja har sett att han...
Svar
18
· Visningar
2 418
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Har tidigare skrivit här om min gamla och alldeles första egna katt. Hon har hängt med mig i vått och torrt sedan den dagen som jag...
Svar
13
· Visningar
1 206
I
Övr. Katt Har lite frågor ang att köpa katt. Är det bara raskatter som passar som innekatter? Känner katter av rasskillnad. Så om vi köper en...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: Sassy
·
Å
Övr. Katt på min katt. Så fort han kommer in i mitt sovrum så kissar han i min säng. I natt lyckades han puffa upp min sovrumsdörr och kom och...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: ika77
·
Övr. Katt På tisdag morgon ska vår hona kastreras (7 mån), lämnar henne kl åtta och får hämta när jag slutar jobbet vid halv fem. Hur är det dagen...
Svar
8
· Visningar
12 913
Senast: Prosit
·
Övr. Katt När jag tog hem min hemsida till min dator så fick jag med bilder som jag inte har sett och som ni inte har sett på Abbie, Simon och...
Svar
10
· Visningar
1 046
Senast: Priscilla
·
Övr. Katt Efter att min katt har försvunnit så har jag nu tagit beslutet att skaffa en ny liten vän, men då vi nu ska flytta till en stor lägnehet...
Svar
6
· Visningar
1 954
Senast: Ragatan
·
L
Övr. Katt Moss! Vad gör man åt sådant´ : http://www.santoalt.com/silly_cat.php Visst det kan se "skoj ut" men hur är det med vår moral (Eller...
Svar
5
· Visningar
830
Senast: Låtta
·
Övr. Katt Jag skrattade så jag höll på att dö när jag såg denna bilden på moster, stackaren. Kan tillägga att hennes kropp har växt i...
Svar
12
· Visningar
1 220
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka