Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Å
Övr. Katt Har upptäckt att jag skall bli mormor till en kull med oväntade men välkommna kattungar. Frågan är bara när de kommer. Min katta är...
Svar
3
· Visningar
1 485
Senast: Sol
·
Övr. Katt Reagerad nyss på att katten jamade för fulla muggar ute i köket, kommer ut och ser honom sittandes bredvid spisen som jag tydligen glömt...
Svar
2
· Visningar
973
Övr. Katt Idag var det ettårskalas för Teddy och Freddy! Det serverades massor av kattgott och sedan lektes det ute på gräsmattan. Här är lite...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Okej, jag vet inte det riktiga ordet :p Hur många här har haft hankatter som haft en testikel kvar i buken? Opererades den bort? Hur...
Svar
2
· Visningar
869
O
Övr. Katt Här kommer några bilder på min lilla birma hona :love: Får hem henne om tre veckor..........vet inte hur jag ska klara av att vänta...
Svar
14
· Visningar
975
Senast: MoonFlight
·
Övr. Katt Typ lite parfymaktigt... :crazy: Vilken kan det vara?
Svar
6
· Visningar
1 432
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Ger ni era katter något fodertillskott, i så fall vad och varför?
Svar
10
· Visningar
1 174
Senast: MissFideli
·
J
Övr. Katt Mina katter tycker inte om att åka bil, de fradgar bara vi åker ut från gården, och de kräks ofta och bajsar också ibland i bilen. Har...
Svar
2
· Visningar
2 184
Senast: java
·
Övr. Katt Jahapp... imorron är d dax å jag kom just på att, jag har ingen aning om vad jag håller på med! För det första, vad ska jag ha med mig...
Svar
10
· Visningar
862
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag kom hem från jobbet och lillmissen kom inte till dörren. Jaja, det gör hon inte alltid. Vi åt middag och jag serverade även middag...
Svar
6
· Visningar
1 106
Senast: Cina
·
Övr. Katt Vår lilla katt kissar inne, oftast på saker som ligger framme, typ dukar, väskor, tidningar. Tror d e nån slags protest, eftersom hon...
Svar
4
· Visningar
854
J
Övr. Katt Jag går ut med min siames i koppel och har gjort det sen han kom till oss för nästan 2år sen. Nu har vi flyttat till en annan lägenhet...
Svar
16
· Visningar
1 741
Senast: bengibollen
·
Övr. Katt Jag tycker katten min har lite "hård" och "uppblåst" mage. Har dock inte märkt något annat, pigg och glad äter, dricker, bajsar och...
Svar
4
· Visningar
1 006
Senast: YorkWann
·
Övr. Katt Hur länge växer kattungar ? När kan man veta hur stora dom blir? Mina är ca 8månader nu kommer de bli större? (honor)
Svar
1
· Visningar
626
Senast: loveponies
·
I
Övr. Katt hur långt får det gå egentligen? :crazy: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,428524,00.html
Svar
6
· Visningar
795
Senast: Tviggy1081
·
C
Övr. Katt Denna tråd finns i hästforumet, jag tycker att den även borde finnas här..Upp med pressentation av er själva och era katter.. Stam... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 787
Senast: NeonPrinsessa
·
E
Övr. Katt Jag har en katt som har bajsat och pinkat både här och där. Det är som att han inte har tyckt om att gå i lådan. Flera olika teorier har...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Eivor
·
O
Övr. Katt Jag har lääänge letat katt nu, och har pendlat fram och tillbaka mellan olika kattraser...men nu har jag bestämt mig för ras och...
Svar
11
· Visningar
1 703
Senast: oskis
·
Övr. Katt Men inspiration från Buke har vi byggt ett eget klätterträd (eller snarare stolpe). Vårt lilla, fina som står i vardagsrummet räcker...
Svar
3
· Visningar
1 201
Senast: Cheeserica
·
S
Övr. Katt nu är det såhär att min ungkatt har FÖRMODLIGEN, blivit bränd av en humla. Hans tass har svullnat upp så det heter duga, den är ungefär...
Svar
5
· Visningar
6 798
Senast: sucka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025