Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt Jag bor i en lägenhet i centrala Göteborg. Det är en motorled ett stankast ifrån mig och vägar runtom mitt hus. Jag sitter här med...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: Sassy
·
Övr. Katt ...borde inte tillåtas ställa ut. När vi kom till utställningen imorse var det katastrof. Första gången för Maja, hon var vettskrämd av...
Svar
6
· Visningar
838
Senast: Haukur
·
X
Övr. Katt Hur länge är en katt dräktig? och när märker man att dom är dräktiga? Min katt ropade hela dan igår på en pojke och nu har grannens...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Sol
·
C
Övr. Katt Jag har en liten fråga om kattfärger eller snarare om hur man urskiljer vissa färger från andra på katter. Det är så här att i den...
Svar
6
· Visningar
4 427
Senast: Sol
·
H
Övr. Katt Min sju år gamla kastrerade hankatt har fått diabetes. Han skall nu för resten av livet få insulinsprutor kl åtta morgon och kväll. Jag...
Svar
8
· Visningar
3 546
Senast: Hokus & Pokus
·
V
Övr. Katt Min yngsta katt har en väldigt kärlek till att jaga löv från förra hösten som singlar runt i vårblåsten -fånga dem och ta in och slakta...
Svar
12
· Visningar
1 050
Senast: _moa_
·
I
Övr. Katt kan man ha hund schampoo till katt ????
Svar
1
· Visningar
566
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Nu behöver jag hjälp, tips och tröst! :crazy: Vad gör man när man letat och letat efter just den katt man vill ha, och sen väntat och... 2
Svar
20
· Visningar
2 101
Senast: axelotl
·
V
Övr. Katt på snusket... för en tråd sen berättade jag hur min yngsta katt släpat in en äcklig gammal binda på mitt golv. Nyss har jag städat hela...
Svar
1
· Visningar
792
Senast: Xenox
·
Övr. Katt Jag har fyra katter som jag har svårt att få hull på. Den ena av dem är en 6 årig kastrerad hankatt som för ett tag sedan rymde och var... 2
Svar
28
· Visningar
3 643
Senast: M-Meduza
·
Övr. Katt Nu behöver jag lite åsikter igen! :idea: Jag har hittat lite olika intressanta katter nu och naturligtvis kan jag inte fatta ett beslut... 2
Svar
25
· Visningar
2 287
Senast: MissDaisy
·
M
Övr. Katt Är det någon som vet om den mängd kalciumpulver som uppges i gram i recept i Matildas kokbok hänför sig till totalvikt eller...
Svar
17
· Visningar
1 631
Senast: mandalaki
·
D
Övr. Katt Har hört att djur har inbyggd instinkt för vad dom borde äta och vad som är nyttigt men jag tror inte det stämmer. :confused: Min...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: monic
·
M
Övr. Katt Min lilla Peppar har fått eksemliknande sår på nacken. Var till vet. för 4 veckor sedan, då fick hon en kortisonspruta. Eksemen skulle...
Svar
6
· Visningar
1 333
Senast: Maddie
·
Övr. Katt Tänk att kissar alltid sover på dom mest konstigaste ställena... Visst är han väl söt...?
Svar
6
· Visningar
1 170
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Kan jag ge mina katter bara torrfoder. Anledningen till frågan är att jag har två katter som knappt rör mjuk maten. Katt 1 är... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 836
Senast: mandalaki
·
S
Övr. Katt På sommar halvåret har vi kört några doser med fästingmedel i nacken på katten. Bra ställe, eftersom han inte kommer åt att slicka där...
Svar
2
· Visningar
1 337
Senast: Sveipur
·
Övr. Katt Den är färdig och jag är så oerhört nöjd så det finns inte! Och katterna med för den delen ;) :D Se här så fin den blev: Gå in...
Svar
18
· Visningar
1 286
Senast: snurpe
·
C
Övr. Katt Åh jag måste verkligen skriva av mig lite! Jag har nu i 30 minuter haft en diskussion på nätet med två kompisar som tycker att man...
Svar
8
· Visningar
1 693
Senast: Vaccan
·
I
Övr. Katt Nu har det hänt igen! Igår när jag busade med Tea, hon låg på rygg å jag gosade på hennes mage, å busade med hennes svans lite. Så helt... 2
Svar
26
· Visningar
16 347
Senast: Icka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka