Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt De som bor vid stallet ringde nu. Jag hade kört på deras katt när jag åkte hem och de var arga för att jag inte stannat och sett hur det... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 125
Senast: sucka
·
Övr. Katt Min nya katt som jag skaffat som sällskap till min innekatt är hur go och söt som helst men hon får mig att vilja hänga mig.... Hon... 2
Svar
26
· Visningar
2 432
Senast: lisa
·
J
Övr. Katt För en vecka sedan berättade jag om min katt som fastnade i skrivaren - Nu är hon i farten igen.. Igår råkade jag glömma en rulle...
Svar
10
· Visningar
1 113
Senast: Cronis
·
H
Övr. Katt Vad är det "tokigaste" stället eller sättet era katter sover på? De är ju sååå söta när de sover... :D På denna bild har jag...
Svar
12
· Visningar
1 304
Senast: HumleMumlan
·
Övr. Katt Det här är premiär för mig på Katt-forumet så nu får ni vara snälla mot mig! ;) Jag är nybliven ägare till en kisse och hämtar hem...
Svar
15
· Visningar
1 145
Senast: ullo
·
M
Övr. Katt Har ni foton på era söta kissekatter? Jag vill se! :rofl: Älskar katter!! :banana: 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 519
Senast: Jamilia
·
M
Övr. Katt Var finns det att köpa, jag har äntligen hittat en light variant (provpåse tagen på hästkliniken) som min pappas feta katt kan tänka sig...
Svar
9
· Visningar
2 223
Senast: Vala
·
Övr. Katt Hur är det nu? Får man skjuta vildkatter? Har sedan flera månader haft dagligt besök här på gården av en vildkatt. Katten pissar...
Svar
12
· Visningar
3 644
B
Övr. Katt Min bror har lånat min kisse, så det är alldeles tomt här hemma. :-( Bakgrunden till detta är att hans egen katt har fått lite spel...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: MissDaisy
·
Svar
10
· Visningar
858
Senast: martha
·
Övr. Katt Vi har problem med att en av våra kattungar, även att han har flertalet lådor så sätter han sig oftast utanför lådan, och även andra...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: Sassy
·
L
Övr. Katt Jag har en fundering så här i löptider... Hur mycket brukar steriliserade honor reagera på att det är mars? Kan de rentav fortsätta att...
Svar
2
· Visningar
3 585
·
Övr. Katt Sickan han är 12,5 månad gammal :) hur gamla är era?? måste bara nämna att grannkatten i huset bredvid är en fortfarande aktiv... 2
Svar
24
· Visningar
1 762
Senast: vendelay
·
T
Övr. Katt ngn som har nå recept på kattgodis?
Svar
6
· Visningar
5 358
·
Övr. Katt :cry: Min lilla skrutta är dålig. Jag köpte henne från katthemmet, jag föll pladask för henne. Hon var lite dålig i magen, men det... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 925
Senast: Prosit
·
I
Övr. Katt nån som vet vad det kostar att vaccinera katter där ???
Svar
1
· Visningar
862
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Hej! Eventuellt ska jag flytta till ett annat ställe nu snart och där har vi ett stort problem, det luktar enormt mycket kattkiss...
Svar
7
· Visningar
3 860
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vår nya grannes katt har börjat hänga på vår altan. Min mamma är övertygad att det är någon form av raskatt, jag tycker inte heller att...
Svar
12
· Visningar
1 050
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Är det någon som har kattlucka i dörren? Funkar det? Går katterna ut och in som de vill eller låser ni ibland? Drar det kallt...
Svar
18
· Visningar
8 822
Senast: Kristin80
·
M
Övr. Katt Jag var inne på I*ea en dag då jag passerade Kållered. Där hittade jag denna sak som man ska förvara grejor i. Fast jag tyckte den...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: Trillian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka