Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

E
Övr. Katt Någon erfaren katt\"skötare\"? Hej! Jag skall fatta mig så kort det går: I stallet jag har min häst har vi två stallkatter. Problemet...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Har en kattunge på 12 veckor. Han ska bli stallkatt och självklart få komma in i huset när han vill. Har haft honom i huset sen vi fick...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: taccotad
·
Övr. Katt Hur närgångna är ni med era katter? Jag älskar att snusa på Morres tassar och han brukar vilja "pipa" mig på näsan med sin nos på...
Svar
17
· Visningar
2 724
Senast: Iza
·
Övr. Katt När vaccinerar man kattungen, vår äldre katt vaccinerades i samband med kastreringen. Han var då ca 10 mån. Vi fick honom när han var ca...
Svar
4
· Visningar
13 996
Senast: tirre
·
Övr. Katt Nu har vi fått en ny familjemedlem. En liten vit kattpojke som kommer från ett katthem. Visst är det underbart att en sån liten individ...
Svar
8
· Visningar
1 002
Senast: veronican
·
S
Övr. Katt ..sån HÄR!!! :cool: Någon mer som har en sån? Vad tycker kissarna om den? :) 2 3
Svar
56
· Visningar
2 661
Senast: Sentenced
·
S
Övr. Katt Vad heter färgerna på våra katter? Har fått olika förslag och är osäker.. :confused: Sauron Bild 1 Bild 2 Silver Bild 1...
Svar
3
· Visningar
1 314
Senast: Sentenced
·
M
Övr. Katt Hej alla kattälskare. Är det någon som vet när man kan ge en hona p-piller efter att hon fått ungar och hur snabbt de börjar "verka"...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: mannis
·
Övr. Katt En av våra grannar har en katt som driver resternade grannnskap till vansinne. Vi kan inte ha våra katter ute utan att dom får stryk av...
Svar
6
· Visningar
746
Senast: Houdinie
·
E
Övr. Katt Har precis kommit hem från stallet där vi hittade en mager halvdöd kattunge i ett rör.. Förslag hur gör vi försöker förtvivlat få i den...
Svar
10
· Visningar
1 107
Senast: Elshacera
·
Övr. Katt är torrfoder bätte än burkmat? hur ofta ska man avmaska en katt som får gå ut varje dag? pappas katt (han fick den av mig för några år...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: Sol
·
P
Övr. Katt Fick en present av ena stallkatten igår. Mockade i stallet när jag på lång väg hör hur Terri kommer, högt jamandes. Jag frågar ifrån...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: Nin
·
Övr. Katt Kan man lära en kattunge det på något sätt :confused: Lillmissen som flyttade in i går är ju en hittekatt, med en mkt ung mamma som...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: farin
·
Övr. Katt Nu har vi skaffat en liten kissebebis! Allt går bra, han är ursöt, går på lådan och är snäll och go! Han verkar dock vara lite kräsen...
Svar
11
· Visningar
1 201
Senast: Sara_S
·
Övr. Katt Har precis kommit tillbaka från veterinären med Abbie. Kraftig dubbelsidig patellaluxation på bakknäna. Ingen avel och antagligen krävs...
Svar
12
· Visningar
1 061
Senast: MissFideli
·
R
Övr. Katt Har två katter som har börjat skrika på nätterna. Får mat ganska sent så de bör inte vara hungriga. Då jag får nattsömnen förstörd varje...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Vaccan
·
M
Övr. Katt jag jobbar mitt i stan, på ett härbärge, för hemlösa männikor, de sista månaderna har även en katt hållt till där, och vi som jobbar...
Svar
11
· Visningar
778
Senast: Mithra
·
Övr. Katt Jag arbetar i Sthlm under sommaren och har fått nys om ett helt gäng hemlösa katter som lever under ett dagis här i området. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
1 603
Senast: tirre
·
C
Övr. Katt Den stora dagen är äntligen inne, jag ska åka och hämta Oliver ikväll! :bump: Det känns lite nervöst för det är min första katt men...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt Vi har en ganska gammal katt (14 år) som är väldigt mager. Han är dessutom väldigt kräsen och petig med maten. Kattmat tycker han inte...
Svar
3
· Visningar
1 248
Senast: majola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka