Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

W
Övr. Katt Detta är mammas nya kisse! Han heter Casper och är ca 8 mån! Vad tror ni han är för blandras mellan? och vad heter färgen...
Svar
10
· Visningar
925
Senast: Sassy
·
S
Övr. Katt har köpt en ltien kattunge för några veckor sedan, är nu ungefär 10 veckor. en extremt busig liten tjej, sittr sällan still.. fast hon...
Svar
5
· Visningar
3 098
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt provade släppa ut siameserna idag. Och tala om att vara som natt och dag. Femåriga honkastraten traskade glatt iväg på upptäcksfärd...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag har tre katter: Tekla, 1-årig honkastrat. Huskatt. Överviktig och alltid, alltid hungrig (bulimikatt ;)). Har väldigt känslig mage...
Svar
6
· Visningar
8 754
Senast: netia
·
Övr. Katt Jag ska nu bege mig ner i bilen o hämta nät och pinnar som jag ska använda till att näta in balkongen med.... Hoppas få till ett litet...
Svar
10
· Visningar
1 004
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Brosans katt som jag lade ut bilder på förut :) Fick honom idag. :) Han trivs inte hos dom eftersom det är så livat där (småbarn m.m.)...
Svar
1
· Visningar
600
Övr. Katt har börjat läka nu tror jag. Smörjer 2 ggr/dag med hydrokortisonsalva. Dock verkar det klia mer nu efter jag började med salvan, men det...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: MissFideli
·
C
Övr. Katt Jag har alltid sett det som självklart att katter ska få vara utomhus!Tycker inte att det är djurplågeri med innekatter men inget jag...
2
Svar
36
· Visningar
4 900
Senast: Björk
·
Övr. Katt Mina kissar heter ju Puma och PIRAYA (tack du här på buke som kom på namnet)... vad tror ni om att döpa mina kommande katter till...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 301
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Många av er har säkert läst den här förut, men den tål att läsas igen, igen och igen. Det är inte ofta Prosit sitter ensam hemma och...
2
Svar
33
· Visningar
2 077
Senast: bengibollen
·
Övr. Katt Jaga här köper man då sjuttioelva olika kattleksaker -uppfödaren sa Yaki var tokig i glitterbollar. haha, det fanns MILJONER olika...
2
Svar
20
· Visningar
1 393
Senast: Bri
·
P
Övr. Katt nu har ni och göra ett tag med dessa bilder skriv gärna något detta är tarzan detta är tiger här är på båda...
Svar
12
· Visningar
915
Senast: Anna_Fransiska
·
T
Övr. Katt Sitter just nu med en rätt så förtvivlad kattpojke i knäet. Min katthona löper och han får inte en lugn stund. Hon tigger och ber, men...
Svar
10
· Visningar
891
Senast: Tiore
·
S
Övr. Katt Kan inte låta bli att nojja över att min ena katt ska sövas imorgon... Hon ska in och bli kastrerad, och jag mår fruktansvärt dåligt...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: netia
·
M
Övr. Katt Är det möjligt att en katt kan vara både hona och hane på samma gång? Har en (som ser ut som en) hona men hon är 1,5 år och aldrig fått...
Svar
8
· Visningar
1 598
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Vi har annonserat på blocket, satt upp lappar överallt på byn, annonserat i lokaltidningarna, och lokalradion ska skicka iväg en...
Svar
5
· Visningar
1 057
Senast: janivista
·
C
Övr. Katt Kan ni duktiga kattmänniskor hjälpa mig? Jag har en kattunge (nåja) på 6,5 månader som de senaste två dagarna blivit helkonstig...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: Kat
·
J
Övr. Katt Nuförtiden kan man ju faktiskt vaccinera sig mot allergi mot tex katter. Det tar lång tid och kan vara lite besvärligt, har jag hört. Är...
Svar
6
· Visningar
5 207
Senast: loveponies
·
I
Övr. Katt Måste bara dela med mig om en sak min lilla tokstolla till katt gjorde alldeles nyss... Jag kom hem från stallet och skulle ge fiskarna...
Svar
6
· Visningar
841
Senast: iinaz
·
Övr. Katt Har en hona som fått en kull med fyra starka och friska kattungar men nu en liten fråga. Hur vanligt är det att ungarna öppnar ögonen...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: Magzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp