Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Det stämmer verkligen, skaffar man en katt så vill man genast ha måååånga fler :crazy: Vad vill ni ha? Själv är jag sugen på (förutom...
Svar
18
· Visningar
982
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Nu har jag varit och tittat på den lilla kattpojken som flyttar hem till mig nästa vecka, och han är underbar. Söt som socker och lugn...
Svar
10
· Visningar
789
Senast: lilltrasken
·
L
Övr. Katt Är det någon som har en bra metod till att få katten att sluta hoppa på dörren så att den går upp? Är dörren låst (vilket den oftast är)...
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: lenizen
·
Övr. Katt Nån som vet hur ringorm ser ut på katt? Är livrädd att Fia fått nått sånt, men jag vet inte. Hon tappade för några veckor sen päls i...
Svar
5
· Visningar
791
Senast: burken
·
Övr. Katt Han är nästan mer hos oss än hos brosan. Söt va? Lukas på trappen Lukas på gräset så sööt! Tvättar sig Världens finaste...
Svar
6
· Visningar
732
Senast: Mirre
·
G
Övr. Katt Här är lite bilder på min fina kisse, Mulle, lägg upp bilder du med! Har fått syn på något.. Intressant... Så söööt...
2
Svar
24
· Visningar
1 277
Senast: Gilraen
·
T
Övr. Katt Har perserkatter stor jaktinstinkt? Finns det någon kattras som har väldigt liten jaktinstinkt? Vilket kattras har minst jaktinstinkt...
Svar
4
· Visningar
2 367
S
Övr. Katt Hjälp!!! Vaccinering av katt.... Nu kan jag också sälla mig till de som lyckas fibbla bort allting... *suck* :crazy: Jag var helt...
Svar
7
· Visningar
799
Senast: sagani
·
Övr. Katt :love: :love: vår honkatt
Svar
4
· Visningar
636
S
Övr. Katt Våran lilla ettåriga kissemiss ska få kattungar! Ååå vad roligt det ska bli! Seven ska nog bli en bra morsa. :) Visst är hon söt!
Svar
9
· Visningar
832
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Nu har siameshanen fått en 'egen' hemsida, med bilder, på min hemsida. Notera sista bilden i fotogalleriet, min klart kitschiga nya...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt misse \"löper\" Nu e nog min misse könsmogen.. märker ni tydligt på era när de "löper"? Min har små läten för sig typ kurrar hela...
Svar
8
· Visningar
1 618
Senast: HD
·
Övr. Katt Abbie är ju anmäld till Örebro på lördagen 5/6 och det är hennes bror också. Är det någon mer som ska dit då?
Svar
12
· Visningar
872
Senast: pricccen
·
Övr. Katt Egentligen är det jättesynd om lilla Myrra men vi skrattade så vi vek oss dubbla. :D Hon brukar gå in i hagarna när vi är där inne...
Svar
8
· Visningar
12 174
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Med salig Nisse i katthimlen så kunde jag äntligen införskaffa en sådan där kattlåda (kattoalett alltså) som har tak och väggar och en...
Svar
5
· Visningar
789
K
Övr. Katt Nu har en av mina katter fått samma skivor/tovor på ryggen som en strykarkatt som går här. Vad är det för något? Jag har hört något om...
Svar
11
· Visningar
1 040
Senast: Kat
·
Övr. Katt Nu tänkte jag visa mina huliganer, ni som har modem.... skaffa bredband, för jag orkar inte länka också :angel: Först min lilla...
Svar
8
· Visningar
875
Senast: mandalaki
·
M
Övr. Katt Nej - inte en gång till, tänkte jag när våra två kastrerade honor och kullsyskon blev mer och mer osams. Till slut kunde de inte vara i...
Svar
5
· Visningar
743
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Nu är det andra gången jag hittar stora flisor av killens små klor här hemma. De ser precis ut som klorna, små halvmånar, men är mycket...
Svar
8
· Visningar
9 302
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Min älskade, älskade Oliver ska bo hos mina föräldrar i tre månader. Jag lämnade honom igår eftermiddags o åkte iväg till mitt...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: eldione
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp