Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag och sambon var och tittade på en kattunge igår som vi bestämt oss för att köpa. Vi kommer att få hem den om en vecka, och undrar...
Svar
10
· Visningar
773
Senast: Mammadutt
·
G
Övr. Katt Har ju en skogishona på 1½ år som skulle bli min avelshona. Jag har gått och planerat för hennes kull sen dagen hon föddes, valt ut...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt Jag tror jag vet vilket svar jag kommer få men vill ändå ta Er till hjälp. När man hämtar hem en katt, måste det första stället vara...
Svar
7
· Visningar
1 291
Senast: FairLady
·
Övr. Katt Min nya katt (siameshane) har vart hos min far under helgen, han kom nyss hem igen och jag ser nu tydligt hans blinkhinnor och han är...
Svar
7
· Visningar
2 343
Senast: Marie_C
·
M
Övr. Katt Vad kan man göra för att hindra grannens katter från att uträtta sina behov i våra rabatter? Finns det något man kan lägga ut, kanske...
Svar
12
· Visningar
2 013
Senast: _malle__
·
R
Övr. Katt Jag fattar inte hur de kan behandla henne så här det är ju sjukt!!!!!! har nu jagat en *hemlös* katt för att få tag på den så att den...
Svar
9
· Visningar
932
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Jag tänkte jag skulle ta och höra med er kattmänniskor hur ni har gjort/skulle göra med en aggressiv katt. Jag har två katter, bror och...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: netia
·
Övr. Katt Hur gör ni med flera katter där en gärna blir lite för tjock, men de andra har fullt sjå att hålla vikten? Jag lär inte vara ensam om...
2
Svar
26
· Visningar
3 603
C
Övr. Katt Kan man göra ngnting aå att missen fattar att man inte ska använda sängen och soffan som klösbräda?? Hon har en klösbräda men använder...
Svar
3
· Visningar
1 131
Senast: Guatemala
·
T
Övr. Katt Först vill jag bara påpeka att jag VET att det finns kattfolk som har koll på sina katter. MEn nu är det de andra jag vill...
Svar
10
· Visningar
1 007
Senast: winst
·
I
Övr. Katt Hej på er alla! Nu är det så att jag är sugen på att skaffa en liten kissemiss inom en snar framtid. Men har aldrig haft katt förut...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 224
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Har fixat om lite inomhus idag, och bla slängt ut 'djursoffan' ur mitt sovrum. 'Djursoffan' är en tresits lädersoffa som byttes ut för...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt ... min mammas maine coon hane, som troligen ska användas i avel, visst är han fin! :love: På korten är han 5 mån :) :love...
Svar
10
· Visningar
793
Senast: Marie_C
·
S
Övr. Katt Svante har extraknäckt som stallkatt idag. Tyvärr är de flesta hästarna på bete, så han fick inte träffa sin bästa kompis (som är ett...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: Marie_C
·
Övr. Katt Siameshonan har DILLE på att äta gräs. Och när hon inte var ute så hade hon dille på att äta ampellilja. Problemet är ju att hon spyr...
Svar
7
· Visningar
2 705
Senast: Alexandra_W
·
S
Övr. Katt När mina småmisar föddes var det en av dom som kom på fel håll, jag gjorde som jag hade läst och tog tag i skinnet och drog ut den (hon...
Svar
4
· Visningar
746
Senast: Bansan
·
V
Övr. Katt kastrerades igår + att han fick en tatuering i sitt lille öra (eller liten och liten....kattuschlingen är nie månader den 15 Juni och...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Vaccan
·
T
Övr. Katt De har ju jättemånga ursöta kattungar inne hos Akutgruppen just nu. Är det någon som har någon har erfarenhet att köpa katt därifrån...
Svar
1
· Visningar
598
Övr. Katt Gammelsiamesen jag nyss fått överta ringde jag ju och försäkrade för nån dag sedan, gud vad jag grämer mig att jag inte tänkte till...
Svar
14
· Visningar
986
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt \'Utväxt\' vid ändtarmsöppningen? Såg för ett par dagar sedan att Tekla har en liten 'utväxt' vid ändtarmsöppningen. Sitter i nederkant...
Svar
3
· Visningar
1 526
Senast: tokage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp