Bukefalos 28 år!

Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Träning Har en valack på 2år snart, född i april 06..hbl korsning. (hbl/vbl) Så här hade ja tänkt göra med honom: Just nu håller jag på å...
Svar
4
· Visningar
821
Senast: MissOnly
·
S
Träning Vad gör ni när ni rider i paddocken? och hur länge rider ni? Tycker det är ganska tråkigt och vi gör nästan bara samma saker så...
Svar
5
· Visningar
946
Senast: lady_mike
·
O
Träning Mythbusters på Buke, (lägger den här tråden, i brist på bättre vetande, på hästhantering kan vänlig moderator i fall detta är fel...
19 20 21
Svar
413
· Visningar
42 926
Senast: iingentiing
·
Träning dvs ni som har ägen häst men inte tävlar, utan håller på med det som är kul. hur mycket rider ni, påvärkar väder och vind ridningen...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 699
Senast: Scorpan
·
V
Träning läste i denna tråd http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?p=10063423#post10063423 att det är olagligt att vincha in hästen, och...
Svar
4
· Visningar
1 259
Senast: Cilla
·
S
Träning Är bara lite nyfiken på hur det ser ut i landet! Vad betalar du för privatlektioner? Själv har jag ridit på två olika ridskolor...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 940
Senast: hannanilsson
·
M
Träning Hej! Har precis börjat rida en 15-årig häst som inte blivit riden på 6 veckor, och som dessförinnan blivit riden sparsamt. Han är...
Svar
14
· Visningar
11 958
Senast: -tove-
·
F
Träning Vi har ett stort problem, vi har precis sålt våran tre åring. Och vi får inte in henne i transporten, vi har verkligen provat allt! Idag...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 281
Senast: Pigan
·
S
Träning Min polle känns "träig" i höger bak. Han har inget fel, utan det är nog jag som suttit snett en längre tid. Har nu försökt rätta till...
Svar
11
· Visningar
1 349
Senast: Skogstamefan
·
Träning Visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden, men provar här. Någon här som lärt sin häst några tricks? Isf vilka/vilket och hur...
2
Svar
21
· Visningar
1 895
Senast: clusia
·
Träning Hur länge kan man köra en häst i transport utan att ta rast? Eller ja, hur gör ni? Inte vad regelverket säger utan era humana åsikter!
Svar
1
· Visningar
1 217
Senast: qtrsforpleasure
·
Träning har haft min häst i ungefär 3veckor nu. Först så gick han tillsammans med en häst i en hage, men de funka inte för dom bara bråka och...
Svar
5
· Visningar
1 551
Senast: catya
·
T
Träning Har ju för tillfället ingen tränare som kan hjälpa mej. Men med hjälp av mycket böcker/filmer och fantasi så har jag och ponnyn provat...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Ellyne
·
D
Träning Jag vill veta hur stora hagar ni har till era hästar, sommar respektive vinter och hur många hästar ni har på den ytan. Själv har jag ca...
Svar
13
· Visningar
1 648
Senast: Mitrolle
·
Träning Den tråden verkar ha pysit i väg, och eftersom det gick så j*kla bra att rida idag så skapar jag en ny :angel: Men hur går det med era...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: Emsan
·
Träning Hej! Min kompis rider en varmblodsvallack som är 6 år, hon sa häromdagen att han gnisslade tänder när man red honom. Jag: Men det är...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: Voorwijks_bambi
·
B
Ridning Jag tyckte samlingen förtjänade en egen tråd. Så vi fyller på med tecken på hur man ser/känner att hästen är samlad. Gärna med...
17 18 19
Svar
378
· Visningar
25 217
Senast: flashlight
·
K
Ridning Tänkte köpa en lädertöm för arbete från marken på akademiskt vis. Men vilken längd ska jag ta? Hästarna kommer att ha en mankhöjd på...
Svar
12
· Visningar
1 257
Senast: Dorinda
·
Träning (länk till artikeln) http://horseconnexion.org/ForumS/viewtopic.php?t=78 Alltså VAF*N? Är det det bara jag som blir helt galen av...
2
Svar
26
· Visningar
2 770
Senast: Elizette
·
L
Träning Står inför det roligsate som har hänt mig..min dröm om egen häst är nära att besannas...:banana:.. Nu är det så att jag har tittat på...
Svar
5
· Visningar
985
Senast: frida_n
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp