Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
Träning hejsan :) jag har en häst som är världens bästa - men han går med tungan ute jämt när man rider.. bara när man rider! :confused: har...
Svar
5
· Visningar
882
Senast: Svetlana
·
B
Träning Jag har en pålle som visserligen är ett lettiskt halvblod men den tyngre sorten av den rasen, vilket betyder att han ser ut som en liten...
Svar
14
· Visningar
1 367
Senast: Bubben91
·
Träning Jag håller på att sätta igång min häst efter ett par månaders vila. Vi har varit ute ett par veckor och skrittat och travat, lite galopp...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Lovise
·
B
Träning Undrar hur man lär en häst höger resp vänster galopp enligt rätt fattning. Kram
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: Elizette
·
F
Träning Många snackar om att varmblod har så många begränsningar , att dom inte blir så bra tävlingshästar osv... kan nån berätta vikka dessa...
Svar
10
· Visningar
1 187
Senast: Zolimita
·
F
Träning Jag är en tjej på 14 år. Jag har ridit på ridskola sen jag var 5, sen när jag var 10 skaffade jag en egen häst (ett russ) som knappt var...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: PonnyBus
·
F
Träning Vet inte ifall denna tråden ligger i rätt forum, men annars får väl någon moderator flytta den. :D Jag har satt upp ett litet...
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: FridaW
·
M
Träning Är det någon här som tränar/t för Klaus Ferdinand Hempfling? Eller för nån som är utbildad av honom, om han nu har några sånna? Vore... 2
Svar
20
· Visningar
2 569
Senast: zillax89
·
H
Träning Jag hittade en hemsk video, det visar ett repotage om ett slakteri. Jag vet inte om den redan kanske finns, men här e iallafall länken...
Svar
3
· Visningar
996
Senast: Hallonkvist
·
J
Träning hej,jag har en 5årgt sto som gärna sringer upp med huvudet och spänner ryggen.Jag har försökt med mycket,men hon gör det ädå.., har... 2
Svar
33
· Visningar
5 420
Senast: orcide
·
A
Ridning När man läser om barockridning hänvisas alltid till att denna grundades i militära behov på främst 1600-talet. Men hur ofta användes... 2
Svar
39
· Visningar
3 315
Senast: KungTulle
·
E
Träning Någon som har nåt tips på ett bett som kan ersätta ett vanligt tredelat tränsbett. Det ska vara pyttelite starkare men inte mycket, ska... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 239
Senast: lamagga
·
M
Träning Stallägarn har gjort en jättestor hage ca 2 ha stor på ett fält. Där ska släppas en flock hästar, en del har gått tillsammans två och... 2
Svar
34
· Visningar
2 270
Senast: AnnaKarinA
·
Träning Jag vet inte vad mojängen heter, men såhär ser den ut i alla fall: Vad jag har lärt mig ska det ge ungefär samma effekt som... 2
Svar
22
· Visningar
1 621
Senast: remmis
·
Träning Har letat bland en massa gamla trådar, men hittade inga bra svar.. Så jag gör min egen tråd :idea: Har länge funderat över att...
Svar
12
· Visningar
1 410
Senast: Isca
·
E
Träning Jag skulle bara vilja veta era åsikter om bäddar, i stallet där ja har min ponny finns oxå en ridskola(vilken ska vi inte säga, inte än... 2
Svar
23
· Visningar
2 048
·
E
Träning håller på och blir knäpp snart.har en arabsto tre år.. hon är jätteduktig kan stå still och lös i stallgången .. stå still i grimma och...
Svar
2
· Visningar
601
·
Träning Har en shettis på 3 år, vallack. Han är en liten lurig grabb som tycker att han är störst bäst och vackrast och han lever stenhårt efter...
Svar
6
· Visningar
1 067
·
S
Träning Red en häst (ingen unghäst) som jag aldrig ridit innan idag, ute. Ägaren sa innan att den kunde testa nya ryttare, snurra och så, och om...
Svar
9
· Visningar
875
·
H
Träning -------------------------------------------------------------------------------- hej jag har en häst som är snäll att lasta men när...
Svar
4
· Visningar
732
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka