Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
1 501
Senast: RedCorsair
·
Utrustning Får snart hem min första egna häst i dagarna (yey!!), och håller på med inköp för tillfället. Roligt men dyrt.... Detta med täcken. Bor...
Svar
7
· Visningar
940
Senast: Harbor
·
Utrustning Hej! Har sett lite bilder och sett den nämnd på ett par ställen här och blir lite nyfiken. Vad tycker ni som provat RP-gjorden? Ligger...
Svar
6
· Visningar
5 603
Senast: Fideli
·
Utrustning Vi har en ny ponny och visste inte att den har sönder sina täcken, så idag hängde HW hero täcket i trasor, efter en veckas användning... 2
Svar
24
· Visningar
1 621
Utrustning Alltså nya lillponnyn lär ha 105 i täckestorlek. Om jag vill beställa ett HW täcke, vilken storlek motsvarar bäst? 5,0? Nån som har koll?
Svar
6
· Visningar
592
Utrustning Bomvinkeln är ca 105-110 grader. Han är i dagsläget urgröpt vid sidorna av manken, så någon form av padd under kommer jag behöva i...
Svar
2
· Visningar
1 475
Senast: _Zacke_
·
Utrustning Är i tankarna på att köpa en galopphäst och skola om till ridhäst :) dom är ju väldigt annorlunda musklad än en ridhäst och kommer då...
Svar
5
· Visningar
711
Senast: lomuxx
·
Utrustning Jag behöver nya ridskor/stövlar att ha i vinter. Jag är inte särskilt kallfotad så jag behöver inga elsulor eller så men nu när hästen...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: Sirap
·
Utrustning Jag har googlat och sökt här på buke, men inte riktigt hittat det svar jag söker. Har en utprovad Tekna S-line dressyr till min...
Svar
0
· Visningar
828
Senast: Tagliabue
·
Utrustning Hur är Rambo optimo stalltäcke i passformen tycker ni som har det?
Svar
3
· Visningar
695
Senast: Miingla
·
Utrustning Planerar att köpa en förbygel (utan martingall), men är tveksam på storlek. Min häst är 157 i mankhöjd och är smäcker, inte mycket till...
Svar
10
· Visningar
1 257

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka