Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som har erfarenhet av Börjes pad https://borjes.se/hast/sadlar-tillbehor/sadelpadar/pad-memory-foam/4212 kontra den svindyra... 2
Svar
24
· Visningar
7 642
Senast: alvan
·
Utrustning Vad anser ni om nackstycken? Tycker ni era hästar går olika på olika typer av nackstycken eller är det ungefär likadant, och vad...
Svar
19
· Visningar
1 412
Senast: alvan
·
Utrustning Hej! Jag har ett problem med min hopphäst. Jag har haft honom ett tag och innan jag köpte honom användes han endast som dressyrhäst. Han...
Svar
3
· Visningar
1 518
Senast: LinnJ
·
Utrustning Köpte ett par short chaps från Ariat, Concord heter modellen. Jag provade en ST men fick inte riktigt igen dragkedjan utan att ta i lite...
Svar
0
· Visningar
700
Senast: Wysiwyg
·
Utrustning Pållen har lite problem i munnen som ska fixas till, men tills dess så får jah rida han på hackamore, vilket funkar riktigt bra ute men...
Svar
5
· Visningar
1 670
Senast: tuaphua
·
Utrustning Jag måste byta min älskade Fautras JMS eftersom det börjar bli allt för krångligt att inte kunna köra båda hästarna på samma gång. Har... 2
Svar
23
· Visningar
2 669
Senast: Digbil
·
Utrustning Har äntligen hittat en sadel som passar både mig och hästen perfekt. Jag upplever dock att sadeln är i behov av en omstoppning...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: caballus
·
Utrustning Det man ser mest av allt på alla hästar är vanliga tjocka tvådelade bett. Har lärt mig att de inte är så bra eftersom de kan vika upp...
Svar
12
· Visningar
2 906
Utrustning Funderar på att uppdatera täckesgarderoben lite. Men vet inte riktigt vad jag ska satsa på för tjocklekar. Har sedan tidigare 1x 0gr...
Svar
13
· Visningar
1 800
Utrustning Jag köpte nyss en fett snygg förbygel till min häst, men ny hoppsadel och fint märkesträns och allt vad det heter. Inser ju först när...
Svar
6
· Visningar
1 234
Utrustning Till dressyrtränset har jag nu ett par gummivävtyglar fr Hööks...tycker dock inte att det funkar bra. Har Roekl handskar (som de o...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: Greyshine
·
Utrustning Hej! Jag använder ett messingbett, som börjar bli gråbrunt, trots att jag verkligen försöker hålla det rent och fint. Finns det något...
Svar
11
· Visningar
1 115
Utrustning Är det någon som har koll på de nya sadlarna från Knights "Sir Walter" med koppjärn som tex. Hööks säljer? Är de lika i läder, säte och...
Svar
0
· Visningar
1 290
Senast: Aladdin
·
Utrustning Efter att nästan bara ha använt ett par ponnysporrar som jag fick när jag var 11-12 (måste varit okej kvalitet, för de hänger med än!)... 2
Svar
21
· Visningar
3 334
Senast: lomuxx
·
Utrustning Blev ju fel förra gången när mitt inlägg klassades som reklam, så nu gör jag om samma sak. Såg ett inlägg från EM i Göteborg om en ny... 2
Svar
32
· Visningar
6 076
·
Utrustning Ska köpa en säkerhetsväst till mitt barn som är 6 år. Då jag själv aldrig ridit med väst har jag noll koll på vilka som är bra...
Svar
7
· Visningar
2 825
Senast: Minnie
·
Utrustning Jag sitter i valet och kvalet och funderar på vilken modell jag ska välja. Har en Thorowgood T8 dressyr sedan tidigare som jag gillar...
Svar
0
· Visningar
806
Senast: Lella
·
Utrustning Hej! För ett år sedan bestämde jag mig för att sluta äta kött, det innebär också att jag försöker undvika att köpa tex skor och väskor i...
Svar
15
· Visningar
2 157
·
Utrustning hej! Tänkte bara å det ödmjukaste be om en liten kommentar på hur denna (en wintecsadel) ligger på min ungponny? Har bara lånat sadeln... 2
Svar
27
· Visningar
1 655
Senast: Krokus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka