Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! Är lite sugen på en ny tävlingshjälm. Tycker att Samshield Alcantara är fin:) Dock så hittar jag bara den med lädertopp i butiker...
Svar
1
· Visningar
400
Senast: Freazer
·
Utrustning Undrar om någon kan hjälpa mig med siffrorna på min butet dressyrsadel? Det står: D 17 1 2034 06 Första (vad jag förstått) D = djupet i...
Svar
2
· Visningar
1 183
Senast: emliwest
·
Utrustning Jag har bytt hoppsadel och har nu en Knights Camelot i färgen "Cognac". Jag har hittat matchande träns, tyglar, förbygel, martingal och...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: Houdinie
·
Utrustning Såg ett par vansinnigt snygga ridbyxor som jag försöker jaga rätt på. Såg dem på Instagram, på någon svensk webshops konto. De var grå...
Svar
2
· Visningar
663
Senast: sosiii
·
Utrustning Visa bilder på era smarta lösningar ni har gjort till era transporter, hur ni förvarar saker när ni åker ni som inte har sadelkammare...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Buck
·
Utrustning Jag behöver HJÄLP! Hela flughuvor sitter på typ.... 20 min. Såna med trådar ( vet inte va dem kallas för) dom är ju så korta så när... 2
Svar
25
· Visningar
1 438
Senast: aida
·
Utrustning Finns det ngn här som rider i denna? Vad tycker ni om den? Anses den ha smal midja? Får ont i höfterna av för breda sadlar nämligen och...
Svar
6
· Visningar
3 199
Utrustning Har en Kylingetransport med lös externt sadelskåp. Ett problem är dock att listen runt öppningen på sadelskåpet (som gör att det inte...
Svar
1
· Visningar
424
·
Utrustning Jag har googlat mycket, men kan inte riktigt hitta svaret på min fråga. Jag har gjort en mankmall med hjälp av en flexicurve. Nu har jag...
Svar
10
· Visningar
10 557
Utrustning Vad brukar en grimma vara gjord av för material? Pethead
Svar
8
· Visningar
1 906
Senast: Saigon
·
Utrustning Bust nu har jag huvudbry. Måste ta bort mellanväggen, men får inte loss den fram i golvet. Ska ivägoch klippa gräs och gräsklippare...
Svar
0
· Visningar
796
Utrustning Hallå! Jag har, efter en häst som gick över bommen, fått lite tips om hur man bäst kan binda hästen i transporten. Men tipsen är ju... 2
Svar
26
· Visningar
5 349
Senast: Seabaz
·
Utrustning Jag har tittat på nätet på Biltemas säkerhetsvästar. På bild ser de vettiga ut och det är rätt EN-nummer. Däremot så står det att den är...
Svar
4
· Visningar
2 503
Senast: sassiball
·
Utrustning Har en Bates Isabell Werth och skulle verkligen vilja ha större knästöd (har de normala) Skillnaden mellan normal och large är 2 cm på...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: rtf
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 765
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Nån som har nå tips på väskor som fästs bakpå en engelsk sadel som inte har öglor att fästa i? Gärna där mindre kaffetermos får plats...
Svar
5
· Visningar
1 176
Senast: Aleel
·
Utrustning Hejsan hoppsan! Här har ni en dressyrryttare på 180 cm vars ridstövlar kastat in handduken. Jag söker nu efter ett par HÖGA ridstövlar...
Svar
11
· Visningar
1 819
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Jag har en hoppsadel, lippo fazzino, som sitter helt perfekt på min häst. Men jag vill även ha en dressyrsadel. Finns det någon...
Svar
1
· Visningar
1 537
Senast: Lavinia
·
Utrustning hej. Om tråden ligger fel får gärna moderator flytta den :) Snart blir det flytt till hästgård och stallet ska byggas om en del för...
Svar
7
· Visningar
1 939
·
Utrustning Hej! Har ni några tips på träns med avtagbar nosgrimma? Läderkvaliten ska vara bra och spännena vid betten ska knäppas innåt (Om ni...
Svar
9
· Visningar
1 869

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka