Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag hade, för många år sedan, en Mountain Horse-vinterjacka om gick ner över rumpan, hade sprund bak och dragsko i midjan. En jätteskön... 2
Svar
29
· Visningar
5 302
Senast: ameo
·
Utrustning Jag är en sån där jobbig och petig person som smörjer min utrustning efter varje gång jag använt den. Har under flera år använt samma... 2
Svar
25
· Visningar
2 685
Senast: Piaff
·
Utrustning Då jag är less på att mina ridbyxor är en påse baki rumpan ( helskodda) så önskade jag mig ett par i julklapp som ser ut som jeans...
Svar
10
· Visningar
1 298
Senast: Lager
·
Utrustning Hej! Letar efter ett pullarträns till min ponny och undrar om någon vet något bra? Ganska billiga helst. Även om ni har tips på fina &...
Svar
3
· Visningar
553
Utrustning Är ute efter en ny (bra!) hjälm och har funderat på mips-hjälmen. Verkar ju vara så himla smart det där. Men hur är den att ha på sig...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: lil-sis
·
Utrustning Har fått ett set med benskydd. Under de 2 ton lera som för närvarande sitter på (ja, jag ska tvätta de! :p) är de svarta med svart/vita...
Svar
3
· Visningar
965
Utrustning Funderar på ett par chaps i soft-shell, då jag först fick för mig att de var billigare än vanliga i läder. Blev lite paff när jag såg...
Svar
7
· Visningar
1 351
Senast: Sibylla
·
Utrustning Ar ute efter en sakerhetsvast igen for forsta gangen pa mycket lange och kanner mig allmant vilsen. Vasten kommer inte att anvandas sa...
Svar
7
· Visningar
1 091
Utrustning Hej! Jag har en häst som har fått skav på manken av sitt täcke. Någon tipsade om ett täcke som har som en padd i så det lyfter upp...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: NotlikeI
·
Utrustning Fanns det inte en hiss eller diss tråd förut? Jaja, jag startar en nu iallafall :) Kask hjälm. (Den till höger har en större skärm...
Svar
0
· Visningar
801
Senast: lisa412
·
Utrustning i grader? Någon som har en aning om hur vida/smala koppjärnen är som sitter i Lippo Vanessa respektive Pessoa Gen X-Elite. Hade varit...
Svar
4
· Visningar
4 620
Senast: kurakosz
·
Utrustning Är det någon som har ett hyfsat nytt (dvs ej krympt efter många tvättar) Lamicell Elegance schabrak som kan mäta längd och bredd? :)...
Svar
8
· Visningar
3 813
Senast: Piaff
·
Utrustning Jag har precis köpt en -för mig- dyr sadel. Jag har känt under ett tag att jag borde byta hoppsadel men inte riktigt hittat vad jag... 2
Svar
20
· Visningar
1 755
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Igår hade vi sadelmakaren ute och vi provade en drös med sadlar och landade tillslut på en Kentaur Elektra 17" normal(tror det...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Lipperta
·
Utrustning Amerigo-hjälp! Någon som har erfarenhet av Amerigos sadlar och deras bomvidder - omräknat till grader? Har en Amerigo +2,5 idag som...
Svar
5
· Visningar
4 846
Senast: Angel
·
Utrustning Någon som vet vad man ska be om för storlek att prova i prestige paris-serien om hästen har en dressyrsadel amerigo i st +2,5 påväg mot...
Svar
15
· Visningar
5 865
Senast: idaida
·
Utrustning Finns det snygga remontträns i xfull? Mina krav: Ställbar nosgrimma, gärna med fodring i annan färg Svart/silver Stort plus: Inåtvända...
Svar
4
· Visningar
722
Utrustning tittar lite på att köpa trailer, nya har ju blivit väldigt billigt men jag undrar om de duger? Böckmann med alugolv för under 60kkr. Är... 2
Svar
37
· Visningar
9 897
Senast: Magnum
·
Utrustning Ska köpa en nyare begagnad transport och vill göra ett bra val. Själva transporten ska vara liten och lätt och kunna lasta två...
Svar
8
· Visningar
1 848
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har precis köpt hem ett par nya sprengers bow balance, till mig och min syster som delar häst när jag kom att tänka på att det...
Svar
13
· Visningar
2 483

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka