Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Går det att måttbeställa stövlar utan att det kostar skjortan? Verkar vara hopplöst att hitta bra stövlar till små fötter, korta ben och... 2
Svar
20
· Visningar
2 690
Senast: Pancakes
·
Utrustning Hej! Jag har en fundering som har grott ett tag. Jag har en utprovad sadel som allt jämnt verkar ligga superbra på hästen och som jag... 2
Svar
20
· Visningar
2 860
Senast: Lilla_momma
·
Utrustning Hej! Jag har precis börjat använda kimblewickbett/jaktkandar i hoppningen. Min fråga är hur tygeln ska fästas för att man ska få tävla...
Svar
4
· Visningar
2 278
Senast: SannaF
·
Utrustning Nu när jag köpt ny häst så måste jag ut i djungeln av sadlar igen!! :arghh: Kan ni peka lite åt vilket håll jag ska leta och ge lite...
Svar
15
· Visningar
1 470
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Hej! Vad är skillnaden på micklem multibridel och micklem competiton mer än att det finns flera bettlösa alternativ och kapson på...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Bufera
·
Utrustning Hej! Ska köpa en julklapp till en tjej jag nyligen blivit vän med. Jag känner inte henne så extremt bra (vi jobbar ihop och festar... 2
Svar
22
· Visningar
2 097
Utrustning IKONIC HACKAMORE ”FLEXI” LEATHER NOSEBAND – WITH CHAIN Heter ett bett som verkar vara väldigt poppis just nu, hittar ingen info om detta...
Svar
7
· Visningar
1 190
Senast: sorbifolia
·
Utrustning Världens lyxproblem här! Eller det är inte ens ett problem, bara en fråga ;) Sen dag ett hos mig har ponnyn gått på helt vanligt...
Svar
17
· Visningar
1 806
Senast: Bison
·
Utrustning Verkar som det nästan bara finns flecce idag? De är så trista då de fastnar en massa spån i dem. Jag är ute efter snygga ribbade (eller...
Svar
9
· Visningar
863
Senast: Nebraska
·
Utrustning har någon en sån där led-brösta till sin häst? Hur fungerar det, hur har de hållit och hur har hästen reagerat? Idén känns bra ur rent...
Svar
12
· Visningar
3 269
·
Utrustning Hästen har tjock tunga, köttiga läppar och väldigt låg gom. Har provat lite olika tränsbett och hon föredrar ett tredelat eggbett, eller... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 582
·
Utrustning Har ett gammalt remontträns som jag använt väldigt mycket, och som väl inte var av högsta kvalité från början heller (milt uttryckt)...
Svar
15
· Visningar
1 415
Senast: Buck
·
Utrustning Idag råkade jag spontanshoppa ett par fantastiskt snygga ridstövlar :love: men dom är bruna och all annan utrustning jag har är svart... 2
Svar
22
· Visningar
1 857
Senast: Buck
·
Utrustning Jag har snöat in i blocket/hastnet djungeln av begagnade hästtransporter men känner att jag har för dålig koll! Jag har en stor (ca...
Svar
14
· Visningar
2 248
Senast: banani
·
Utrustning Börjes vintertäcke Himalaya. Hur är det i passformen?
Svar
3
· Visningar
867
Senast: cello
·
Utrustning Hej! Har en fundering angående bett till B-ponnymun för främst körning och tömkörning. Tänderna är kollade och är fina men det hittades...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: annakg
·
Utrustning Hej! Vad tycker ni om micklemtränsen, för nackdelar? Vilken typ av hästar passar dom? Min häst störs väldigt mycket av när saker rör...
Svar
8
· Visningar
1 464
Senast: urkella
·
Utrustning Hjälp mig brainstorma! Hästen är en mycket stressad häst med orolig mun. Han kan ibland bli väldigt stark men behöver ett milt bett...
Svar
15
· Visningar
3 537
Utrustning hej! Jag ska skriva en krönika ang hatt i dressyren. Hade gärna velat höra era tankar. För/emot hatten i dressyren. Själv anser jag...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: AliiceeZ
·
Utrustning Nu är det ju bara en vecka kvar till SIHS... Är det någon mer än jag som gjort shoppinglistor än? :D Själv har jag faktiskt inte kommit... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 055
Senast: kattan1974
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka