Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Utrustning Jag har en fundering: När temperaturen kryper neråt och hästen har vintertäcke i hagen - ska man satsa på ett fodrat ridtäcke också? Hur...
Svar
17
· Visningar
1 195
Senast: dear_jessie
·
L
Utrustning :idea: Kan man tänka sig några undergrupper i detta forum för att underlätta och kanske koppla inlägg bättre? T ex Bett/Träns, Sadlar...
Svar
2
· Visningar
642
Senast: CeciliaW
·
J
Utrustning Får hem en sådan sadel till veckan för provridning...Någon som har erfarenhet av dessa eller har en sådan. Jag vill veta allt!
Svar
5
· Visningar
1 646
Senast: jjeg
·
E
Utrustning Jag rider på ett tunnt, tredelat fullcheek 13,5 cm, det fungerar hon jättefint på. Bettet sitter så här btw...
Svar
11
· Visningar
1 004
Utrustning hejsan! jag är vilse i sadel-världen ska köpa ny sadel till min maxade c-pony...... jag hoppar rider dressyr och markarbete så jag...
Svar
4
· Visningar
666
Senast: Centaur
·
S
Utrustning nu är det såhär, att jag har en ardenner som är STOR. hans grimma gick sönder, och jag beslutade mej för att köpa en ny. MEN, jag har...
Svar
8
· Visningar
902
Å
Utrustning Hallå! Är det någon som vet var man kan hitta det snygga bruna täcket med ljusblå kantband som jag såg i globen. Tror det var bucas...
Svar
4
· Visningar
831
Senast: Buttercup3
·
C
Utrustning Hej. Här kommer några bilder på min häst. Jag håller på och letar sadel och har beställt tid hos sadelproffs. jag skulle vilja ha... 2
Svar
36
· Visningar
3 268
D
Utrustning Ni som tömkör era isisar vad använder ni för utrustning? Hade tänkt börja tömköra min pålle. Tips på vad ni tycker funkar bäst...
Svar
6
· Visningar
1 115
Senast: Gullan86
·
M
Utrustning Min häst är väldigt svår att hitta sadel till, och vi har bytt sadel flera gånger. Nu för ett par månader sen hittade vi en sadel som...
Svar
7
· Visningar
1 286
Senast: bigganl
·
L
Utrustning Hur får man reda på vilken bomvidd hästen har? Sadlar är jag nämnligen RUSKIGT dålig på, och är tacksam för all hjälp jag kan få!
Svar
1
· Visningar
691
Senast: amalia
·
Z
Utrustning HJÄLP! Min ponny biter på polarnas täcken i hagen. Han går nu med munkorg (Green Guard) och verkar acceptera den utan problem, men jag...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ynthe
·
M
Utrustning Var inne på hööks idag och skulle känna på det bettlösa tränset. Då finns det inte inne... Snacka om trist. Någon som har sett...
Svar
2
· Visningar
576
Senast: Matiz
·
Utrustning Vet någon om man får tävla hoppning på ett bettlöst träns med en ponny?? Inte hackamore för det vet jag att man få men tex ett...
Svar
4
· Visningar
935
Senast: TheHunted
·
R
Utrustning Vad behöver man för utrustning till en barfotahäst på lösdrift? Jag har kommit fram till att man åtminstonde behöver följande...
Svar
11
· Visningar
1 034
Senast: Nyrelski
·
Utrustning Jag skulle vilja få tag på reflexer som man kan stryka på med strykjärn. Typ sådana som barn brukar ha på ryggsäcken i form av en...
Svar
6
· Visningar
1 297
Senast: Bewelinn
·
D
Utrustning Är det någon som har ett tredelat sweet iron bett med koppar?? tänkte köpa ett från hööks eller globus men undrar om det funkar? det ska...
Svar
9
· Visningar
1 227
Senast: Vannie
·
U
Utrustning Halloj Är det någon som vet vilket underlag som man ska ha under gummiflisen till sin ridbana?? Mvh Ullis
Svar
3
· Visningar
711
Senast: ullis77
·
Utrustning Vet någon vart man kan beställa Cavallo (knäskodda) på internet? Tack!!
Svar
12
· Visningar
1 165
Senast: Salinero
·
L
Svar
9
· Visningar
1 074
Senast: Lord Owen