Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har en islandshäst som är lite mer av sportmodellen, dvs byggd i uppförsbacke och inte så rund över ryggen. Han är tunn över bogarna... 2
Svar
22
· Visningar
4 233
Senast: CarEr
·
Utrustning Ja så nu kommer vintersäsongen och brodd dilemmat dyker upp återigen.... Förra året hade jag broddar runt om 24/7, och det fungerade...
Svar
11
· Visningar
2 003
Utrustning Jag har alltid föredragit tunna lädertyglar med stoppar men hur jag än beter mig så blir tyglarna alltid lite för långa. Oftast är... 2
Svar
28
· Visningar
3 146
Utrustning Ursäkta för långt inlägg men jag måsta få skriva.:D Har förstökt söka lite runt i internet men hittar inget bra svar på mina...
Svar
16
· Visningar
3 461
Senast: Unafraid
·
Utrustning Någon som har någon erfarenhet eller tanke om det bettet? Hästen och jag har precis förälskat oss i novabett, och jag gråter lite över...
Svar
6
· Visningar
1 718
Utrustning Jag är på gång och köpa en begagnad Henra Chayenne -06. Eftersom jag har en häst som inte kan ha mellanvägg i så behöver jag en hel...
Svar
11
· Visningar
1 138
Senast: caballus
·
Utrustning Har i många år ridit i Dominus hoppsadel och trivts bra i den! Har letat en ny likadan, men inte hittat någon motsvarande, så nu börjar...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Elektron
·
Utrustning Har någon provat HW Rambo reflexbenskydden? (Rambo reflective night rider boots). Mest intresserad hur de är i passform, storlek och...
Svar
2
· Visningar
1 005
Utrustning Sprang på den här intressanta artikeln...
Svar
14
· Visningar
1 937
Senast: Vogue
·
Utrustning Hej jag är sämst på hitta information. ;) Kan någon tyda storleken på min nyinköpta begagnade childeric? Hon jag köpte av sa att den var...
Svar
2
· Visningar
1 986
Senast: Piaff
·
Utrustning För ett par tre år sedan köpte jag ett regntäcke till en av min av hästar då hennes hade börjat läcka. När jag efter en tid skulle testa...
Svar
10
· Visningar
981
Utrustning Halloj! :D Blev lite inspirerad över alla täckestrådar, som främst rör vilka täcken man har ute respektive inne. Kom då helt enkelt på...
Svar
11
· Visningar
2 069
Utrustning Hej! Jag har en väldigt stor Nordsvenskkille här hemma och går igenom den eviga kampen att allt jag köper är för litet jag har ljusblått...
Svar
1
· Visningar
455
Senast: Elektron
·
Utrustning Jag har haft lite för mycket fritid och funderar på skillnaden på PS High jump revolution och hööks kopia fenton. 2500kr jämfört med...
Svar
8
· Visningar
2 669
Utrustning Hej! Ska på att köpa ett nytt träns till min ponny, och funderade på High jump från PS of sweden. Är det någon som vet om det är okej...
Svar
13
· Visningar
4 087
Utrustning Halloj! Finns det någon här som har testat Halter Cord repgrimmorna från Taur? Hur är kvalitén? Är de sladdriga? Det står mellan en sån...
Svar
1
· Visningar
479
Senast: Elo
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av storlekarna? Beställde ett par M med fårskinn igår då de var på extrapris, men så slog det mig att man...
Svar
2
· Visningar
1 174
Utrustning Hej jag har en häst som jag letar ny sadel till du sadeln börjar ge upp. Hon har just nu en lemetex tror det är obrist. 17,5. Hon är...
Svar
0
· Visningar
1 258
Senast: sofia2000
·
Utrustning Här har ni en riktigt frusen människa. Jag fryser liksom innefrån och ut :D vilket gör att jag verkligen drar mig för att rida... 2
Svar
33
· Visningar
3 116
Senast: Raderad medlem 124573
·
Utrustning Köpte ett grönt dyrt Rambo original lite, med hals till för ett år sen. Det är tvättat en gång, vid säsongsbytet. Nu läcker det när det...
Svar
11
· Visningar
1 303
Senast: Sockerbit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka