Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ska köpa ny sadel till kusen så småningom men hur ska jag veta om han ska ha rak eller svängd bom? :confused: Hur ser man det? Syftar...
Svar
1
· Visningar
616
N
Utrustning Kan ni berätta vad ni vet om sånna klistermärken till gpa hjälmar?
Svar
8
· Visningar
881
Senast: _Mimmii_
·
Utrustning Jag undrar om hästen har möjlighet att reglera temperaturen om man använder ett lätt regntäcke eller tynger det ner pälsen för mycket...
Svar
14
· Visningar
1 088
Senast: Jenny1
·
A
Utrustning hur funkar egentligen en pullargrimma?
Svar
2
· Visningar
579
D
Utrustning Har någon använt sig av deras barbackabyxor, helskodda med rådjurskinn? Parelli Collection har dom.
Svar
2
· Visningar
671
Senast: Daidalos
·
Utrustning Måste byta till ett starkare agregat för jag har rymmarponnyer. Nån som kan tipsa om ett riktigt värstingagregat och vart man kan köpa...
Svar
2
· Visningar
1 292
Senast: Rockriddaren
·
A
Utrustning Jag ska köpa nya lindor, jag åkte till affären och trodde att ja, det var väll inte så svårt, men oj, vad jag hade fel. vad ska man ha... 2
Svar
25
· Visningar
1 754
Utrustning Jag har börjat linda min häst då och då, för jag tycker han ser så söt ut då :p Men, han är en haflinger på 155, så han är varken ponny...
Svar
12
· Visningar
983
Senast: Sprettan
·
Utrustning Blev nästan förskräckt när jag såg en annons på ett par reflexer där det stod undertill hur bra de var, lossnade int osv osv, men sen...
Svar
16
· Visningar
1 234
Senast: trassel
·
Utrustning skulle funka på fröken. Hon blir ju fruktansvärt stark när man hoppar henne i galopp (i trav går det bra, travhoppade 1 meter idag i...
Svar
11
· Visningar
3 377
Senast: Qyenn97
·
L
Utrustning Vet ni någon sida som säljer dessa täcken?
Svar
14
· Visningar
1 804
Senast: palle
·
E
Utrustning Hej! Jag håller på och letar efter en ny dressyrsadel till min häst. Jag undrar om någon har erfarenhet av någon Appalosa Hippo (eller...
Svar
15
· Visningar
1 939
Senast: _ELlN
·
K
Utrustning Någon som vet några hoppsadlar som brukar passa araber? Har en zaldi royal super men den har för svängd bom. Tack på förhand!
Svar
12
· Visningar
2 585
P
Utrustning Vart hittar man rosa benreflexer mm. nu för tiden? Minns att Hööks hade det för ett par år sedan, men då behövde jag inga... Tipsa gärna!
Svar
3
· Visningar
889
Senast: Vannie
·
Utrustning Tro det eller ej - jag har små funderingar på att börja rida med benlindor! Det var dock hundra år sedan jag gjorde det sist, och alla...
Svar
2
· Visningar
1 167
Senast: bollen__
·
Utrustning Man har ju sett att de går att komma rätt många tusenlappar billigare undan genom o beställa en sadel från utlandet. Men hur går de...
Svar
7
· Visningar
881
Senast: apocalypsen
·
Utrustning Är det någon mer som har problem eller märker av sk. vinter skav på sina hästar? Är det pga lång päls eller vad??? Varje vinter så får...
Svar
9
· Visningar
1 067
Senast: Havregryn
·
E
Utrustning Jag vet att det finns massor med sånna här trådar men jag ville göra en till. Har precis köpt mig en Hoppsaldel Hubertus med Flair... 2
Svar
20
· Visningar
2 130
B
Utrustning Hej är det någon som har erfarenhet av RIchard Davidsson syntet sadel? Dåliga som bra erfarenheter.... Funderar på att köpa en och...
Svar
3
· Visningar
666
Utrustning Förutom att den kanske inte är den vackraste hjälmen i världen, vad är det för fel på JOFA-hjälmen? Jag hade en sådan när jag var ung...
Svar
9
· Visningar
1 537
Senast: karatefisken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S