Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Hade en diskussion med en kompis, och måste höra vad bukefalisterna säger... Hur skulle ni göra, om ni kommer till stallet för att... 2
Svar
36
· Visningar
2 468
M
Utrustning Det blir nog till att kyppa nya fina skydd till ponnyn i julklapp. Vilka skulle ni köpa? Antingen blir det hampa pro fram å bak...
Svar
9
· Visningar
777
Senast: moonlightgarden
·
R
Utrustning Jag ska skriva en uppsats om olika bett. Så nu ber jag er bukare om hjälp. Vilket bett använder du? Har du något "favorit" bett...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Rebecca_R
·
B
Utrustning Har en riktig padda till häst. Sv halvblod. Hon är både extremt bred och lite svankig i ryggen. (17 år) Vad ska jag söka efter för sadel...
Svar
5
· Visningar
898
M
Utrustning Någon som vet om man på något sätt kan få reda på bomvidden på en sadeln som det inte står på? Man måste väl kunna mäta det på något...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: Mifellen
·
K
Utrustning Snälla Hästvänner jag behöver hjälp. har ardenner och bruksnordis som jag gärna rider och kör men att hitta en sadel som passar är... 2
Svar
28
· Visningar
2 708
Senast: Loppfrö
·
S
Utrustning Hej! Jag har en liten fundering om lindor och hästens ben. Brukar linda med fleecelindor då jag tränar dressyr, annars skydd. Provade... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 291
D
Utrustning Någon som har ridit i denne mera exklusiva sadel? :) Vad tyckte ni? Jag är bara nyfiken, är inte intresserad själv då dom ligger...
Svar
5
· Visningar
3 350
M
Utrustning HJälp. Jag behöver ett nytt vintertäcke o stalltäcke till pållen o funderar på om Rhino verkligen är sämre än Rambo? Håller dom tätt...
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: Mitrolle
·
M
Utrustning på tävlingar och också allmänt?! brukar ju alltid vara massa trender, så nu när man har varit borta från tävlingsbanan i två så är man...
Svar
14
· Visningar
1 320
Senast: cactuspower
·
Utrustning Jag tänkte tvätta mitt svarta eskadron sett + mitt bruna veredus sett med benskydd.... kan jag göra det? I vilken grad?
Svar
12
· Visningar
5 722
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Hejsan! Har sånna sadelproblem att jag snart blir galen. Har åkt till mustang och fått sadel utprovad. Det stod mellan en globus... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 298
Senast: MartinaN
·
B
Utrustning Har sett här att det skrivs om "polarpads",har även tittat på deras hemsida,verkar ju himla "käcka"!!!!Någon som har erfarenhet av dom...
Svar
3
· Visningar
951
Senast: Nominous
·
B
Utrustning Vill veta allt om pessoabett. Varför har man sådana? Vad ska man tänka på om man rider på ett sådant? För- o nackdelar? osv osv Mvh Boriz 2 3
Svar
45
· Visningar
4 269
Utrustning Hur många här tror att en bomfri sadel ger problem i hästens rygg? Berätta precis vad du tycker o tänker samt motivera varför du just...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: Egonson
·
T
Utrustning Godmorgon på er! :D Tänkte bara höra om nån vet vart man kan beställa stora golden stripe filtar? Även täcken går bra. Tack fia :banana: 2
Svar
23
· Visningar
3 068
Senast: cactuspower
·
À
Utrustning Är det någon som har en aning om vad som gäller när det gäller gödselstacken.. Hur den ska se ut var man kan göra av gödslet när...
Svar
10
· Visningar
1 094
Senast: Chica
·
Utrustning Vilka sadelmärken har flexibla bommar? Vet att KenTaur och Horse Saver har det, men det finns antagligen flera. Vilka?? Vill också veta... 2
Svar
26
· Visningar
2 556
Senast: bigganl
·
Z
Utrustning Jag undrar vad ni har att säga om bomfria sadlar. Ska köpa en ny sadel till min tävlingshäst, islandshäst, men skulle också vilja...
Svar
3
· Visningar
708
Senast: zemra
·
H
Utrustning hur verkar ett pessoabett? hur skarpt är de i de olika lägena (beror ju även på handen som håller, men generellt). vilka hästar kan...
Svar
1
· Visningar
576

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka