Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Svar
20
· Visningar
1 627
G
Utrustning Undrar om någon kan ge ett gott råd vad det gäller sadel till mitt halvblod. En sadelutprovare föreslog en M&N som jag köpte, med som...
Svar
18
· Visningar
1 118
Senast: palle
·
P
Utrustning Började fundera själv på det idag.... hm! Pållan skulle verkligen behöva nya vardagsskydd hehe dom hon har (Eskadron) är ganska trasiga... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 544
Senast: Sammets_rosa
·
S
Utrustning Tänkte bara höra hur mkt ni skulle ge för en fem år gammal svart Kieffer donau sadel? Mkt fint skick, pedantskött!
Svar
3
· Visningar
1 892
Utrustning Någon mer som provat dessa underbara produkter?! Namnen kanske låter avskräckande... Men resultaten på i princip allt blir perfekt :bow...
Svar
16
· Visningar
5 458
Senast: cactuspower
·
A
Utrustning Har ni inga bilder på era snyggaste eller mest omtyckta schabrak som är värda att kolla på eller köpas i affär om de finns .. t ex RG... 2
Svar
27
· Visningar
2 788
Senast: turbos
·
Utrustning Obs!! Detta är ingen annons!!! Så jag hopppas den får ligga kvar! Är bara nyfiken och vill höra vad den är värd i dagens läge och vad... 2
Svar
22
· Visningar
2 400
Senast: Centaur
·
Utrustning Nu har den stunden kommit som jag fasat för i flera månader nu. Vi behöver investera i en ny sadel. Kunde väl vara ganska kul om man är...
Svar
1
· Visningar
895
Senast: Elisha
·
M
Utrustning Hej! Jag behöver få tips och hjälp hur jag ska göra med min häst. Han biter jättelätt tag i bettet och sticker hemåt när jag rider på...
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: Mickan90
·
M
Utrustning vad har ni för erfarenheter av syntetsadlarna, wintec och andra? positiva eller negativa! SKRIV :idea: 2 3
Svar
56
· Visningar
4 165
Senast: xbella
·
Utrustning Var hittar jag Equipage thermoridbyxa på nätet förutom Henrikssons? Och är det någon som har Ropingbyxorna som heter Turino? Vill isf... 2
Svar
26
· Visningar
2 319
Senast: jo7
·
Utrustning Finns det något mer ställe än här i Sverige men kan köpa en grandeurpad/shabrakmodellen så den blir något billigare??? Nån som vet? :bump:
Svar
11
· Visningar
1 171
Senast: skuggi
·
Utrustning Har problem att bestämma om denna färg på sadel passar min häst eller inte :confused: :( Han ändrar liksom färg med årstiden :crazy...
Svar
12
· Visningar
1 114
Senast: Geisli
·
M
Utrustning Börjar bli lite smått fundersam nu om jag verkligen kommer kunna hitta en sadel som passar både mig och hästen. Hästen: Rund som en...
Svar
12
· Visningar
988
Senast: bigganl
·
P
Utrustning Vet någon vart man kan köpa "bett med hål i", alltså själva bettet är håligt. Jag såg sådana överallt på VM, och ångrar att jag inte...
Svar
17
· Visningar
1 822
Senast: Poplan
·
N
Utrustning hej vill bara veta vrf ni har nosgrimma på era hästar? jag har inte det på min häst... :)
Svar
1
· Visningar
698
Senast: mumin
·
Utrustning Har lite frågor angående dessa sadlar som jag hoppas nån kan hjälpa mig med svaret på :) E på dressyrsadeljakt o har fastnat för...
Svar
13
· Visningar
2 093
Utrustning Kan en bomlös sadel passa till flera hästar med helt olika kroppsbyggnad? Eller finns också bomlösa i olika vidder? Just den sadeln jag... 2
Svar
29
· Visningar
2 375
Senast: skuggi
·
N
Utrustning Är det någon som provat detta bett.Vi ska prova ett sånt i helgen.Är lite tveksam om det är ett för starkt bett,men hon som jag köpte... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 965
Utrustning Visst borde man kunna räkna ut hästen vinkelmått vid manken när man ska kolla vilken bomvidd den behöver. Alltså jag har läst matte...
Svar
8
· Visningar
1 456

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka