Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag behöver verkligen en ny sadel till min korsningsvalack. Hästen i fråga är en arab/varmblod, stor häst. Ganska bred rygg bredare än...
Svar
1
· Visningar
1 035
Utrustning Nu är jag less på att slå skallen så att jag tuppar av. FINNS det hjälmar som sprider ut smällen såpass att det inte gör så vidrigt ont...
Svar
13
· Visningar
1 337
Senast: Sammets_rosa
·
Utrustning Är det någon som vet hur man kan få ljust naturfärgat läder att mörkna snabbt utan att det blir fläckar :confused: Ingen som har bild...
Svar
6
· Visningar
1 914
Senast: palle
·
F
Utrustning vart hittar man mässing, guldfärgade bett i stl 12,5? ska ha ett bridong och en kandarstång! funderar på ett bridong med fasta ringar...
Svar
1
· Visningar
656
Utrustning Var i affären med mamma idag. Skulle få en julklapp :love: Provade ett par Eurostar, dom var som följer; I nåt syntetmaterial...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: HannaZ
·
K
Utrustning Jag behöver tips på vilket/vilka märken som gör dressyrschabrak som är tillräckligt långa på sidorna, dvs så de räcker under sadelns...
Svar
1
· Visningar
792
G
Utrustning Hej Är det nagon som har eller har haft ett par flex n stretch benskydd? I sanna fall vad tyckte ni om dem?
Svar
7
· Visningar
1 695
Senast: break_a_leg
·
M
Utrustning En liten ide jag fick i huvudet precis var att, går det att kombinera hackamor med bett? Asså så att man har hackaoret för sig och...
Svar
11
· Visningar
1 475
Senast: Totola
·
Utrustning Ni som har hästar med kraftigare ben, vad har ni för strl. på senskydden? Ställer den här frågan med tanke på en fjording, vad skulle...
Svar
14
· Visningar
1 170
Senast: Nora
·
M
Utrustning Varför har man ibland pelhamdelta till Pessoabett? Vad är det bra för? :idea:
Svar
14
· Visningar
2 411
Senast: Septicemia
·
Utrustning För ca 2 månader sen fick jag reda på att min 5-åriga ponnyvallack var pappa! :eek: :banana: Men då vi köpte honom som 2-åring (ja, han...
Svar
11
· Visningar
976
Senast: Septicemia
·
Utrustning Jag behöver köpa en större sadel till min dam 17 32 har vi nu Zaldi royal super. Skitbra sadel. Räcker det bara om man köper större... 2
Svar
22
· Visningar
1 529
Senast: istapp
·
C
Utrustning Jag har tänkt att köpa en trailer inom den närmsta tiden, och passande nog är det en tjej i mitt stall som ska sälja sin kärra. Det är...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: Saltomortal
·
L
Utrustning Något som har detta? Vad tycker ni? Kvalitet, storlekar, funktion osv? Som jag förstått det är passformen på Rhino rätt bra, även på de...
Svar
13
· Visningar
1 034
Senast: Lord Owen
·
H
Utrustning När jag senast var på Horze, såg jag två eskadron shabraker som var gudomligt snygga. Köpte dom inte då, behävde spara pengar, har ett...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: Havregryn
·
D
Utrustning Hej! Är i starkt behov av ett par varma skor. De jag mest funderar på är Mountain Horse Ice Paddock eller Rimfrost Paddock. Om man...
Svar
8
· Visningar
2 970
Senast: Ingela_S
·
Utrustning är det någon som vet vart man kan få tag på det?
Svar
10
· Visningar
1 146
Senast: nexxa
·
Utrustning Nån som har tips på ett par prisvärda ridbrallor i manchester??? Gärna mjuka och goa:D
Svar
11
· Visningar
1 405
Senast: Hera
·
Utrustning Hur ser de ut? Har någon en bild på sin eller länk till en hemsida där handhästgjordar säljs? Jag är ute efter en gjord som man kan...
Svar
6
· Visningar
2 309
Senast: kopur
·
Utrustning Ska köpa ny sadel till kusen så småningom men hur ska jag veta om han ska ha rak eller svängd bom? :confused: Hur ser man det? Syftar...
Svar
1
· Visningar
616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka