Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

W
Utrustning Hej! Jag har en pålle som jag har problem med att schbraken åker bak fast bara när jag hoppar:confused: Jag vet inte vad jag ska göra...
Svar
11
· Visningar
2 478
Senast: Osäker_
·
Utrustning Har precis kommit igång att rida min tidigare ryggskadade häst. Har inte gått att rida på två år så är överlycklig nu! Trodde aldrig...
Svar
5
· Visningar
770
Utrustning Hmmm...Pratade med lite folk i stallet och... hälften använder paddar och hälften inte...:confused: Så, frågar nu er bukefalister...
Svar
14
· Visningar
833
Senast: feel
·
E
Utrustning Nån som har en sådan ?.Är väldigt sugen på den sadeln,min hoppsadel som jag haft ska nu stoppas om, en Zaldi star, jätte fin sadel men...
Svar
1
· Visningar
598
Senast: horsemaniac
·
M
Utrustning Ni som har wintec sadlarna med cair systemet, får ni ett jämnt avtryck på sadeln/schabraket. Vad jag kan minnas på min förra häst så...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: zavannah
·
S
Utrustning Så otroligt snyggt men så himla dyrt, kostar fasen mindre att köpa ett helt får :eek: Tips på vart man kan köpa det lite billigare...
Svar
14
· Visningar
1 634
Senast: piggis_83
·
Utrustning jag letar efter en bild på svea sverigetäcket, vintertäcke med halvhals. det skall vara i täcket i "guld" med svarta bogveck samt svart...
Svar
3
· Visningar
913
Z
Utrustning Ngn som testat Amerigos hoppsadlar, främst då Vega? Tog hem en 3mån gammal och testade på min häst.Låg super och guuuu vad skön den var...
Svar
8
· Visningar
922
Senast: zavannah
·
Utrustning Var kan man hitta deras olika grimmor, grimskaft och shabrak? Bra sidor där så mycket så möjligt finns! :D Kikade in på deras hemsida...
Svar
6
· Visningar
917
Senast: Ingrid och Lukas
·
Utrustning Eftersom jag har fruktansvärt tråkigt så lägger jag ut bilder på hur min sadel ligger. Så att ni får något att klaga på också. :rofl... 2
Svar
24
· Visningar
2 253
Senast: Solvira
·
Utrustning Den gamla sadeln har blivit för trång och jag har nu en annan sadel som givetvis är för bred. Hur många "storlekar" "går" det att padda... 2
Svar
20
· Visningar
4 003
Senast: alazzi
·
C
Utrustning Vill bara tipsa alla att kontrollera att deras vattenkoppar fungerar som de ska - och så att inget kan fastna... hade två hästar inne...
Svar
3
· Visningar
764
Utrustning Har plåtat lite av sakerna jag har till min häst, någon som vill se? :)
Svar
12
· Visningar
1 264
Senast: nexxa
·
Z
Utrustning Använder pessoabett på mitt femåriga sto som jag haft på foder i 2 månader nu, har testat tredelat men det verkar vara för svagt... Ska...
Svar
2
· Visningar
630
Senast: älgen
·
Utrustning Vad använder ni för "munstycke" till era duschslangar? Köpt var? Pris?
Svar
1
· Visningar
1 311
Senast: Sofian
·
T
Utrustning Det råder diskussion i stallet... Hur hårt ska en chambon spännas, någon som har några bra riktlinjer?
Svar
3
· Visningar
682
J
Utrustning Nu när vi går mot den "underbara" årstiden då allt är kallt, blött och lerigt har jag insett att jag skulle behöva ett par riktigt bra...
Svar
16
· Visningar
3 128
Senast: just-me
·
B
Utrustning Hej Är det någon av er som är duktigt på bomvidder på sadlar. Vilka räknas till medium/normal? Håller på och letar efter en ny...
Svar
12
· Visningar
1 240
Utrustning Funderar på att köpa en barbacka sadel, en sån i fårskinn med stigbyglar till. Har tänkt att använda den när jag skrittar i skogen och...
Svar
18
· Visningar
2 874
H
Utrustning Är det någon som vet vart man kan köpa deras svett/bomullstäcken? En i stallet har ett så SJUKT fint, vill med blå o röda ränder *ska...
Svar
6
· Visningar
783
Senast: humlanotrocadero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka