Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vad kan det vara som är fel när det "låter" från hästens mun av bettet? Klargörande: Jag rider på rakt tränsbett på mitt sto som jag...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: Penny_Lane
·
Utrustning När tycker ni det är idé att prova ut sadel på en häst? Min häst är två år nu (3 till nästa år)och hennes brorsa köpte jag sadel till...
Svar
7
· Visningar
908
Senast: Rotterö
·
Utrustning Var till sadelutprovare idag. Och jag kände mig såhär :eek: :confused: :crazy: :D , när jag åkte hem. Var HEEELT säker på att...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: Matiz
·
G
Utrustning Hur gör ni med hästar som har "mellanstorlek" på träns? Jag har precis fått hem min arabkille och har hållt på och provat ut träns, och...
Svar
3
· Visningar
1 135
T
Utrustning .. sak ni äger till hästen? Lägg gärna ut en bild :d 2
Svar
20
· Visningar
1 893
U
Utrustning finns de där? ska dit snart o tänkte köpa ett bot täcke..antingen sån man syr på själv eller sånt täcke..för de finns sånna täcken va...
Svar
5
· Visningar
1 558
Senast: Uddatyp
·
C
Utrustning Sitter och funderar på vilka 2 av dessa sadlar jag skall välja till min häst. Har ärligt talat aldrig varit särskilt förtjust i...
Svar
7
· Visningar
3 010
Senast: Tuva-Li
·
Utrustning Nu är det snart dags för broddar, men jag har ett problem.. Har läst lite här på buke att det är väldigt illa att bara brodda... 2
Svar
23
· Visningar
3 037
Senast: Panikie
·
Utrustning Vilka märken har modeller för fler än 2 hästar? Vilken är bäst/mest prisvärd?
Svar
1
· Visningar
823
Senast: diny
·
I
Utrustning Hej alla, Ni som har Rambos utetäcken med hals, hur är de i storleken? Alltså hur pass snäva, trånga eller stora? Vad har ni dem...
Svar
8
· Visningar
1 179
Senast: Supersonic_
·
S
Utrustning jag funderar på att köpa en Moser Max 45 då jag endast skall klippa halsen typ 1-2ggr per år på min islandshäst. Nu såg jag att det...
Svar
2
· Visningar
901
Senast: seifur1
·
M
Utrustning Sufrade runt för att hitta en försäljaer av ett särskilt bett som jag funderar på att köpa och hittar DETTA Va användes det till?
Svar
2
· Visningar
2 102
C
Utrustning Tittar på täcken från England på nätet, men alla storlekar är i ft och "... Antog att det rörde sig om "feet" och "inch", men det blir...
Svar
4
· Visningar
3 311
S
Utrustning vad är det för skillnad på vid och normal bom...och till vilken häst ska man ha vad
Svar
3
· Visningar
812
Senast: pinky
·
L
Utrustning är ju grymt snygga :d Men hur står det egentligen till med kvalitén?? Dom kostar ju ganska mkt (för att vara MH iaf) 2500:- ca så...
Svar
5
· Visningar
879
Senast: Scarlet
·
Utrustning Vart får man tag på långa svängda dressyrgjordar????? Skall ha tag på 75cm och 80cm, har varit i 7 affärar men var INGEN som hade någon...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Joyride
·
Utrustning Vad har ni för dressyrsadlar ? :) Lägg gärna in en eller ett par bilder på era sadlar också ! :)
Svar
19
· Visningar
1 665
Senast: Fiorano
·
Utrustning Skall till hovis nästa vecka, sedan dröjer det 6-7 veckor tills nästa gång. Känns egentligen för tidigt att slänga på snösulor, men om 6... 2
Svar
24
· Visningar
2 485
Senast: Korven
·
L
Utrustning Har nu beslutat mej för att ställa min häst på spån då han äter upp hela boxen... Finns ju att köpa spån balar på granngården och...
Svar
19
· Visningar
4 357
Senast: Magica
·
S
Utrustning Är det någon som vet vad de där svart gummi-"linorna" kallas som man brukar binda upp hästar i stallgången med? De är ganska kraftiga...
Svar
18
· Visningar
3 272
Senast: Snuffsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka