Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är återigen ute på jakt efter en sadel till min travare. Har haft ut sadelutprovare tidigare, köpte då en Albion style dressyrsadel...
Svar
3
· Visningar
1 005
Utrustning Någon som har erfarenhet av de kortare sidostyckena med rem under hakan, som ska vara bra när man rider med hackamore? Gör det...
Svar
1
· Visningar
572
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Då jag inte planerar att köpa ny häst på ett tag har jag sagt upp min stallplats och har därmed ingen given plats för mina hästgrejer... 2
Svar
23
· Visningar
2 254
Senast: Galant
·
Utrustning Jag har kommit till en återvändsgränd känns det som, och har slut på idéer. Vänder mig därför hit och hoppas att ni kan hjälpa mig. Jag... 2
Svar
23
· Visningar
1 666
Senast: Beeboppe
·
Utrustning Så: Operation hjälpa bekant med sadel. Vi har provat en del sadlar och en gammal wintec 500 hopp låg bra, men är för lång (17,5")...
Svar
11
· Visningar
6 342
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Köpte här om dagen en fårskinnspad, problemet är att jag inte får schabraket att sitta bra under den, eftersom jag inte kommer åt att...
Svar
7
· Visningar
2 122
Senast: ponny143
·
Utrustning Hej alla hästmänniskor! Jag ska köpa ny hjälm och just nu står det mellan Charles Owen YR8 Sparkling eller Back on track EQ3. När jag...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: Kajken
·
Utrustning Jag har försökt leta bland gamla trådar om skimmelschampon, men inte hittat riktigt svar på min fråga. Jag ska köpa skimmelschampo men... 2
Svar
33
· Visningar
2 569
Senast: Buck
·
Utrustning Jag letar efter ett "helt" reflextäcke att använda när man promenerar med hästen. Någon som vet var det går att få tag i?
Svar
7
· Visningar
2 033
Senast: Snurre
·
Utrustning Dressyrsadel till KORT, något sväng rygg med mycket bog. Hästen har ks så det får absolut inte bli tryck på länden (L5-L7) Det mesta som...
Svar
11
· Visningar
1 587
Senast: Design05
·
Utrustning som rubriken säger så letar jag efter en billig men bra pannlampa. har i många år kört med lite enklare varianter och nöjt mej med det...
Svar
8
· Visningar
1 294
Senast: fritz_92
·
Utrustning Ni med täcken med avtagbar hals. Hur ser fästena mellan hals och täcke ut? :)
Svar
7
· Visningar
799
Utrustning Har fått några äldre schabrak, av märken jag aldrig någonsin hört talas om. Dessa är: - Good Luck Ranch (dessa är paddade i manken) -...
Svar
6
· Visningar
906
Utrustning Någon som har lust att slå ett getöga på följande bilder och skriva vad ni ser? :) Prestige modena, 34. Dominus. Ordo...
Svar
19
· Visningar
3 726
Senast: Buck
·
Utrustning Hej, i dagsläget rider jag min häst på ett kimblewick bett och det fungerar hon jätte bra på, är väldigt lyhörd och jobbar sig själv i... 2
Svar
25
· Visningar
2 020
Senast: caisao
·
Utrustning Är det någon som vet om halsfästena är likadana på stalltäckena? Vill ha en Amigo-hals på ett Optimo-täcke.
Svar
3
· Visningar
438
Senast: Equilina
·
Utrustning Jag vill ha en lättare och tystare klippmskin till hästarna. Båda är känsliga för ljudet och jag vill ha en lättare maskin att hålla i... 2
Svar
20
· Visningar
7 681
Utrustning Ska investera i en lite bättre maskin än min åtta år gamla G-kås maskin som börjar protestera.. Vill ha nätdriven och klipper mina swb...
Svar
10
· Visningar
807
Senast: EmmaN
·
Utrustning Är så sugen på att köpa Rambo HW's Dalmar-skydd, hade isf tänkt mig Dalmar Eventer front, Dalmar Eventer back och Dalmar Overreach...
Svar
1
· Visningar
546
Senast: Ace
·
Utrustning Någon som vet vad/ eller om det är ngn skillnaden på Eggbett Dynamic RS Sprengers , i dom olika färgerna: Sensogan och Aurigan Eller...
Svar
2
· Visningar
523
Senast: ankic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka