Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Funderar på att köpa 2 par dressyrdamasker, då jag bara har "hoppskydd" sedan tidigare. Men, det känns ju som rena djungeln! När det...
Svar
7
· Visningar
1 046
Senast: niikon92
·
Utrustning Skulle uppskatta råd av Bukes samlade sadelkompetens. Mitt nya sto fick sin sadel med sig vid köp, enligt uppgift utprovad och omstoppad...
Svar
12
· Visningar
1 752
Senast: mily
·
Utrustning Det nya flugmedlet Optimal från Emin utlover minst 8 timmar 100% skydd mot bla mygg och bromsar, låter fantastiskt bra! Men jag har inte...
Svar
7
· Visningar
3 934
Senast: mily
·
Utrustning Har hittat en bra dressyrsadel till min häst. När jag fick den var den lite för vid så jag gjorde den smalare och då var hela manken...
Svar
5
· Visningar
1 928
Senast: tuaphua
·
Utrustning Finns det någon här som kan tipsa om var man kan hitta barnsadlar avsedda för storhäst, allstå inte ponnysadlar, utan små sadlar avsedda...
Svar
3
· Visningar
2 165
Utrustning Hej! Jag har en ponny som är rejält känslig/ allergisk mot knott och mygg. I nuläget använder jag ett flug/eksemtäcke men tycker det är...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: BazookaOx
·
Utrustning Hej! Jag har för närvarande en Boj Bravo som jag har varit väldigt nöjd med, men den börjar bli lite äldre så jag funderar på att byta... 2
Svar
24
· Visningar
2 264
Utrustning Dum fråga men vilket material är denna transport gjord av? Och vilket rengöringsmedel ska man i så fall använda vid tvätt av den utvändigt?
Svar
0
· Visningar
475
Senast: Apollo
·
Utrustning Har en Ringo Star (köptes ny -04) som förutom dess usla väggar är riktigt bra och gedigna släp. För er som inte känner till problemet...
Svar
3
· Visningar
7 693
Senast: Grodis
·
Utrustning Jahopp. Ponny-:devil: reste sig, högt. Jag hann tänka "helvete nu slår vi över", sedan åkte jag av bakåt medans ponny-:devil: landade...
Svar
18
· Visningar
2 646
Senast: Hedinn
·
Utrustning Köpte en ny dressyrsadel för ca 6 veckor sedan. Glömde fråga när man ska kolla till den igen, så den sätter sig på rätt ställen osv. Den...
Svar
3
· Visningar
488
Senast: Marty
·
Utrustning Hej,denna tråden finns säker redan här men gör en ny.. Vilka skydd är bäst av olympic och carbon gel?? Tacksam för svar
Svar
2
· Visningar
463
Utrustning Hej, jag kommer här med en pinsam fråga. Jag köpte ett Schockmöhle-träns i Falsterbo. Tagit isär det och vet inte åt vilket håll...
Svar
11
· Visningar
1 415
Senast: kryddelydd
·
M
Utrustning Tunnpälsad häst som behöver ha div flugskydd på sig för att inte bli vansinnig.. MEN, som sagt -tunn päls som lätt blir skavd. Jag har...
Svar
8
· Visningar
1 674
Senast: Ace
·
Utrustning Vilket bett är skarpast av ett waterford bett med rörliga ringar och ett rakt eggbett med fasta ringar? 2 3
Svar
40
· Visningar
3 544
Senast: KrullTroll
·
Utrustning Har en liten fundering om finn tack regn & vintertäcke! Är det någon som vet hur dom är i storlekarna (t.ex stor/liten i bogen)...
Svar
6
· Visningar
1 396
Senast: lillmyraan
·
Utrustning Nu ska här skitas i det blå skåpet....näe men allvarligt, det gäller det här med strykkappor. Jag är medveten om funktionen dessa skydd... 2
Svar
38
· Visningar
3 472
Senast: lil-sis
·
Utrustning Går dessa att få tag på i Sverige? Inte No Turn Bell Boots, sådana hittade jag på någon westernsida, utan de vanliga Bell Boots. De har...
Svar
2
· Visningar
556
Senast: Miljon
·
Utrustning Hej :) . Min ponny är väldigt pigg och kan bli ganska stark i skogen . Så det går rätt så fort i speciellt galopp i skogen, och om jag...
Svar
10
· Visningar
1 027
Utrustning Hittade ingen Falsterbotråd för i år. Verkligen ingen som ska dit och shoppa? På min lista står än så länge sporremmar.... Hoppas listan... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 127
Senast: _Peplis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31