Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag undrar om ni som har Shires och Mark Todds transportskydd i strl L skulle kunna mäta hur långa de är från hasspetsen till marken...
Svar
11
· Visningar
1 117
Utrustning Har en ponny med otroligt bred rygg och låg manke. Hr nu en Griffin Haflinger Allround, den enda sadel som ser bra ut på hästen. Alla...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: Throlla
·
Utrustning Man får ibland höra att man skall kunna se om en sadel ligger med jämnt tryck över ryggen på hästen om märkena på vojlocken är jämna...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Evergreen
·
F
Utrustning Ni som kör den varianten istället; vad har ni för paddar? Hade ju tänkt köpa hem 4-pack transportskydd, men det gillade inte pållan...
Svar
13
· Visningar
1 299
Senast: QuickStar
·
E
Utrustning nu när det varit så många hjälmtrådar blir jag lite eftertänksam och har lite frågor; Hur hårt ska hjälmen egentligen sitta? Om jag...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: satanic
·
K
Utrustning Är det ngn som har erfarenhet av detta släp? Kanske har varit och kollat på det eller tom har köpt det? Vad tyckte ni? Har själv varit...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: Krabban
·
E
Utrustning ser det fult ut att ha ett par ganska glansiga jacson jodpurs tillsammans med ett par slitna jacson leggings? konstig fråga jag vet...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: beauspirit
·
Utrustning Vad för saker tycker ni är ett måste, jag har funderat och det blir träns stalltäcke (än så länge) strykkappor transportskydd Ev...
Svar
19
· Visningar
1 380
Senast: karatefisken
·
Utrustning Vad har ni för märke på er jockeyhjälm? Har funderat på att köpa hööks,men är den bra? har även kollat lite på källqvists, men de såg...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: Lady_D
·
Utrustning är inne på att köpa nya läderstövlar. vilka e dom bästa. HUr pass mycke dyrare är lackstövlar? Har nu ett par cavallo som börjar bli...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Guatemala
·
Utrustning Vill ha tag i nya stigbyglar till vår distanssadel, vet att det finns att köpa på distansritt. nu. Men undrar om någon vet allternativ...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: mahlmt
·
A
Utrustning Såg när jag var på Eko sist att de hade svängda dressyrgjordar. Är det någon som har en sådan och kan säga både possitivt o ch negativt...
Svar
19
· Visningar
2 026
Senast: aker
·
G
Utrustning Hej! Är det ngn som har en Griffin Haflinger/Cob till sin häst? Är det bra sadlar? Är på väg att beställa en till min Nordsvenska...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: copilot
·
Utrustning Har mestadels hört alla nackdelar om TM täckena, men eftersom att det är REA nu så funderar jag ändå på och köpa ett. Men är det någon... 2
Svar
23
· Visningar
1 849
Senast: LadySara
·
Utrustning ja i denna djungel av kavajer tror jag mig ha hittat en bra! Någon som har denna? Tycker ni den är bra? På mig var den väldigt kort i...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: jo7
·
Utrustning Funderar på att köpa en GPA hjälm och väljer mellan dessa två. Vad tycker n? Titiumen kostar ju typ 1000 kr mer och ser klassigare ut...
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: Lollan
·
Utrustning Jag har ett fullblod med väldigt litet huvud. Hon har stl cob men behöver ponny i nosgrimman. Det är inte så kul å alltid behöva köpa...
Svar
12
· Visningar
873
Senast: Macken22
·
Utrustning av Thermomaster Superfit winter? Är det TJOCKT (hur många gram ungefär)? Håller det tätt? Hur är passformen? :bow: Står mellan att...
Svar
5
· Visningar
777
Senast: pinky
·
Utrustning Nån som har erfarenhet av MH High Rider? Funderar på att köpa ett par, för dom är ju inte så dyra. Finns det nån som har tips annars på...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: fossig
·
C
Utrustning Vill byta färg på min hjälm nu och undrar hur man kan göra det, vill inte köpa en ny för det har jag inte råd med. Någon som har något...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: _Peplis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V