Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning Har idag köpt ett par sådana, helskodda i något syntetskinn, tyget i 96% bomull och 4% elastan. Tyckte jag gjorde ett "fynd", de kostade...
Svar
3
· Visningar
1 088
Senast: anna210
·
T
Utrustning Snygga, annorlunda, mörkbruna träns efterlyses! Är så trött på de klassiska med smala/breda remmar och likadana nosgrimmor... :crazy...
Svar
5
· Visningar
1 057
Senast: joneya
·
Utrustning Läste i senaste Ridsport artikeln om säkerhetsvästar. Blev smått intresserad av MC-västen eftersom den är så smidig.... sambon åker MC... 2
Svar
23
· Visningar
2 163
Senast: Zaga
·
P
Utrustning vad använder ni för tvättmedel när ni tvättar era helskodda ridbyxor??
Svar
4
· Visningar
805
Utrustning men hur vet man vilken sadel storlek man ska ha till sin häst? :confused:
Svar
6
· Visningar
917
Senast: _Sascha_
·
E
Utrustning Någon som vet om det finns att köpa extra långa tyglar någonstans som inte är delade. Vanlig lång tygel på det stora halvblodet jag...
Svar
2
· Visningar
985
Senast: Colombia_Girl
·
I
Utrustning nån som kan förklara lite om det
Svar
3
· Visningar
836
Senast: sweep
·
Utrustning Vet inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden men jag testar här. Jag tror att min häst kommer få väldigt lång konvalescenstid...
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: bambi82
·
Utrustning Har en Griffin Haflinger syntetsadel som är väldigt sned i bommen, går inte att rida med längre.. Jag vet inte riktigt hur, men det går...
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: Spider84
·
T
Utrustning Nu får jag snart fnatt, har nog köpt tio olika SV o ingen har jag tyckt om, jo den tre första gångena!Tycker bara att dom sitter så högt...
Svar
14
· Visningar
1 003
Senast: Zaga
·
F
Utrustning Kommer dom komma ut i mindre storlekar också? Är det bara någon slags "provupplaga" dom kör med nu? :confused:
Svar
15
· Visningar
1 107
Senast: piggis_83
·
U
Utrustning Hej! Jag funderar på att köpa en Dressyr wintec dre eller pro. Vad är det förskillnad på dom mer en ytan?! Hur ligger wintec på...
Svar
1
· Visningar
864
Senast: fragansia
·
T
Utrustning Är det en bra sadel? Hittat en som jag tycker ser fin ut, precis lagom av allting. Åsikter om den här sadeln? Skön att rida i?
Svar
3
· Visningar
3 287
Senast: saltakatten
·
S
Utrustning Skulle vilja ha lite tips på superbra dressyrskydd. Priser skulle också vara bra veta. Tacksam för svar! :bow: 2
Svar
22
· Visningar
2 480
Senast: BRAGO
·
Utrustning Hejsan! Jag har ett vanligt tvådelat bett till min häst men skulle vilja köpa ett tre delat bett och prova på honom. Vilken storlek ska...
Svar
3
· Visningar
744
Senast: pinky
·
S
Utrustning Någon som har en sådan eller som har sett en i verkligheten som kan säga hur den är? Cavalettis övriga sadlar ska ju vara ett relativt...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: QuickStar
·
E
Utrustning någon som har någon erfarenhet av den här skon? Finns bild på http://www.lillhastenistav.se/skor.htm . tyckte 255kr lät billigt och bra...
Svar
5
· Visningar
1 901
Senast: Millz
·
M
Utrustning Hej, Jag skulle vilja veta vart lam kan hitta riktigt stora träns med antingen engelsk nosgrimma eller aachen. Jag har en stor...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: fragansia
·
H
Utrustning Jag undrar var man får tag i montesadlar? Såg en på Grafsströms i Sundsvall men skulle gärna vilja se fler märken. Hur fungerar de, går...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Shadowfaxe
·
Q
Utrustning Dom där benlindorna i börjas som är i 100% bomull. Hur får man "fast" dom? Knytband eller? Det står inget.
Svar
1
· Visningar
761
Senast: _otursbarn_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka