Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Ska det vara så svårt att hitta? Tycker de flesta har ett alldeles för stort ludd som sticker ut på sidorna. Jag letar ett med lite...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: Gunther
·
S
Utrustning Har aldrig riktigt fattat vilken inverkan ett pullarträns har? Varför väljer man det istället för en achen eller remont? Själ föredrar...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: Sonita
·
S
Utrustning Jag undrar hur nödvändigt det är med transportskydd/lindor när man ska tävla? Svansskydd, är det nödvändigt?
Svar
9
· Visningar
1 002
Senast: Sonita
·
P
Utrustning Schabrak och ridbyxor som passar ihop. Har ni tips? :bow:
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: breccia
·
Utrustning I huvudsak så används ju repgrimmor innom nh för att man, antar jag, ska kunna "prata" med sin häst med hjäp av de signaler som...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: mandalaki
·
Utrustning repgrimman från b**jes. den blåa. är den för mjuk för att vara "godkänd för NH" (var snälla å häng inte upp er på det uttrycket)
Svar
3
· Visningar
636
Senast: paradox
·
T
Utrustning Går i köpa-sidepull tankar och tänkte höra med er som kan lite mer om några saker jag undrar över: Jag har en ganska pigg och stark...
Svar
13
· Visningar
1 412
Senast: Spider84
·
Utrustning på mittendelen, hur fungerar ett sånt ? Någon som provat ett sånt, bra/dåliga erfarenheter ? bild:
Svar
14
· Visningar
3 025
Senast: palle
·
M
Utrustning Jag tänkte kolla om nån vet vilka olika märken på sadlar som man kan ställa om bommen på, för jag har funderat på att köpa en sadel men...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: Sunnan
·
Utrustning Behöver hjälp med tillpassning och användningstips: Nu ska det sitta? Hur hårt? Två fingrar som en "normal" nosgrimma? Hur långt ner på...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: alice
·
L
Utrustning Ska köpa ett flugtäcke till hästen, men tyvärr tyvärr, är min lilla dam en sådan som får skav av att bara kolla på täcket :eek: (Har...
Svar
17
· Visningar
2 430
Senast: Dreamer
·
Utrustning Någon som har någon erfarenhet av dessa släp? Funderar på ett Christ Comet (det med sadelkammare..) Någon som vet var det är för...
Svar
8
· Visningar
1 593
Senast: Annas
·
D
Utrustning Mountain Horse har en modell på ridbyxa som ska vara "smutsavstötande", är det någon som har sådana? Funkar det, blir de mindre äckliga...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: Cuaifeach
·
L
Utrustning Hej! Undrar om någon vet om man kan lämna in sin transport för att sätta in fönster fram i taket, så som de flesta har, men då inte mitt...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: alazzi
·
S
Utrustning Ja då undrar jag vilka märken och utrustning ni använder till era små söta B-ponny då ni är rider och är ute och tävlar. Vill veta... 2
Svar
20
· Visningar
1 978
Senast: Centaur
·
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av dom? Är dom bra? Håller sig färgen? Dom är ju nästan likadana, men jacsons är ju betydligt billigare...
Svar
6
· Visningar
1 770
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Någon som har sett ett träns som kan passa in på mina krav? Det ska vara; *mässingspännen *Bred nosgrimma *ingen eller löstagbar...
Svar
3
· Visningar
733
Senast: MaLu
·
R
Utrustning Kan man använda det vid ridning?? MAn slipper ju paddar. Hade tänkt att köpa dom på hööks med akryl/fleecebandgae på hööks. Någon som...
Svar
8
· Visningar
879
Senast: Rattfylla
·
B
Utrustning ponny eller full? e d eg. nån större skillnad öht.? tycker att det ser ut som att det endast är tryck på underkäken på "full" hacken...
Svar
7
· Visningar
1 002
Senast: beagle
·
M
Utrustning Finns de bara i kort modell (15 mm)? Var på hööks förra veckan och då såg jag bara sånna (tänkte inte på att fråga :smirk:) men det...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: MaLu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka