Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning är det nån som har det som tycker det är bra? bettet åker alltid ut på ena sidan när pållen e tränsad :( hörde ngn säga att det funkade...
Svar
10
· Visningar
1 383
Senast: svea
·
Z
Utrustning Jagbhar just nu en wintec allround hemma med care ("luftstoppning") Min häst är ganska svankryggig, så vi är ute efter en ganska "rund"...
Svar
19
· Visningar
1 220
Senast: Sammets_rosa
·
H
Utrustning Vill ha tips om luftiga bra ridhjälmar.Då jag tävlar dressyr ibland så vill jag ha tag på en snygg och smidig hjälm.För jag har bara...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: squirlett
·
Utrustning Pinsam fråga.. Ska stoppen sitta över eller under halsringen?? :confused: :o :angel:
Svar
5
· Visningar
621
Senast: Seabaz
·
Utrustning :) Just nu går min pålla på ett tredelat med platt mittenplatta, det funkar sådär, men är lite stort, och jag vill testa något nytt...
Svar
4
· Visningar
674
Senast: pinky
·
H
Utrustning Någon som har nån erfarenhet av dom? Sitter dom bra? Håller dom i längden?
Svar
9
· Visningar
1 335
Senast: Hästbiten
·
B
Utrustning jag har en stubben tristan de lux hemma på prov just nu. den är ca 10år, väldigt välvårdad och kostar 6.500kr. först och främst undrar...
Svar
16
· Visningar
2 123
Senast: blindabelinda
·
Utrustning Min lilla stumpa 4 år skall för stunden bli dressyrhäst emellan travjobben. Hon har gått suveränt på träningarna men igår i galoppen så...
Svar
15
· Visningar
956
Senast: Immer
·
S
Utrustning Vilken dressyrgjord är bäst, en med resår i båda ändarna eller en med resår i mitten?
2
Svar
25
· Visningar
1 988
Senast: Sweet
·
L
Utrustning Köpte ett Horseware Rhino rain wug det grönvit rutiga och vad händer jo när jag tar av täcket från hästen så är det helt blött på...
Svar
8
· Visningar
721
Senast: piggis_83
·
L
Utrustning Jag måste bara kolla med er andra här, vid ridning använder ni vanliga elastiska lindor eller använder ni kombinerade stall/ ridbandage...
Svar
15
· Visningar
1 131
Senast: Evergreen
·
C
Utrustning Ridstövlar med \"soft\" skaft?? Är nu på jakt efter ett par läderstövlar och jag är väldigt sugen på att köpa såna ridstövlar som...
Svar
7
· Visningar
932
Senast: Cockney
·
E
Utrustning jag ska köpa ett par robustare läderstövlar och tittade på mountain horses sortiment. undrar lite om någon av er har erfarenhet av deras...
Svar
7
· Visningar
939
Senast: Arbogamarre
·
H
Utrustning Bett till \"problemhäst\" Jag ska köpa en 6-årig hbl/arab Han säljs pga att ägaren inte klarar av honom. Han rids just nu med två delat...
2
Svar
38
· Visningar
2 790
Senast: charmant
·
E
Utrustning Många anser ju att det bästa är om man kan rida sin häst utan nosgrimma men om vi denna gång bortser ifrån det och istället bara ser...
2
Svar
26
· Visningar
3 928
Senast: domino
·
W
Utrustning Nu är det dax för nya bak och frambens skydd och jag undrar vilka ni rekomenderar till ett rimligt pris? (Rimligt pris är ju iofs olika...
Svar
12
· Visningar
1 156
Senast: Sheena
·
Utrustning Finns det något/några märken som passar bättre till korta hästar? Unghästen är så pass kort att vanliga schabrakvoylockar ser ut att...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: kopur
·
F
Utrustning Dom ser väl ganska så kanonbra ut? :idea: Jacson Lyx "Jacson Lyx, långa med breda kardborreknäppningar. Förstärkta nedtill. Rivsäkert...
2
Svar
21
· Visningar
1 437
Senast: Farouk
·
P
Utrustning Fick reda på att min mamma har varit "snäll" och beställt ett sådant täcke åt min häst.... Jag hade berättat för henne att mitt...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Galadriel
·
Utrustning Vilken storlek ska jag ta till en häst som har 130 cm i täckesstorlek? Cob eller Full? Är det bra kvalité på täcket, förresten? Det...
Svar
8
· Visningar
870
Senast: FairLady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp