Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Utrustning jag är inte så värst bra på d här med täcke å så, men nu ska jag skaffa ett täcke till min lilla kuse.... jag vet vilket täcke jag ska...
Svar
3
· Visningar
1 028
Senast: dreamhorse
·
T
Utrustning från hööks, underbar att rida i! men dom sa att man inte skulle sitta upp från stigbyglarna första veckorna, för då kunde sadeln "lägga"...
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: Calazirya
·
Utrustning Är det någon som har fått tag på den nya videofilmen som har kommit ut angående bett " Betsling och dess förutsättningar" heter den? Har...
Svar
9
· Visningar
1 188
Senast: emci
·
Utrustning Skall in till h**ks & shoppa inne malmö idag när jag ändå skall besiktiga hästtransporten i samma stad. Nu undrar jag.. Skall man...
Svar
7
· Visningar
1 744
Senast: Centaur
·
Utrustning När jag mätte min pålle emligt alla konstens regler blev det att han skulle ha 135. Tyckte det var litet och mätte hur stort hans...
Svar
8
· Visningar
1 270
Senast: Tigerlilja
·
Utrustning Är det någon som har testat Sveas transportskydd? Vad tycker ni om dem? Eller ska man satsa på ett par Bucas Smartex? Lotta
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: suisyola
·
F
Utrustning Vad har ni för vintertäcken till era hästar? Funderar på att skaffa ett Kimberly vintertäcke till damen och ev ett nytt regntäcke av...
Svar
11
· Visningar
2 292
Senast: suisyola
·
Utrustning Jag ska köpa ett svart träns med vitt foder och har alltid tyckt att de extra breda nosrgrimmorna är så snygga. Provade ett sådant träns...
Svar
14
· Visningar
1 516
Senast: suisyola
·
B
Utrustning :( När jag köpte Urban så hade vi ut en sadelmakare som passade ut en Kieffer sadel (smal bom) till honom, det var den enda sadel som...
2
Svar
23
· Visningar
2 394
Senast: breccia
·
Utrustning Någon som har/vet om några snygga knä/helskodda ridbyxer för ungefär 0-1000kr?? De ska inte ha sömmar som går innåt..humm..om ni...
Svar
12
· Visningar
1 232
Senast: Freyr
·
W
Utrustning Någon som kan ge mig lite boktips på hästböcker som ni tycker är bra? Berätta gärna vad dom handlar om m.m. Tack på förhand!
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: spoff
·
B
Utrustning Jag ska köpa en hyfsat billig och prisvärd dressyrsad el till min häst. Har ni några bra tips?
Svar
14
· Visningar
1 941
Senast: Johanna_m
·
B
Utrustning Jag håller på att leta ihjäl mig!! Jag söker en mörkgrön/buteljgrön höstjacka (även för milda vinterdagar) med tunt/mellantjockt foder...
Svar
11
· Visningar
1 386
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning har ni några bra tips på några schabrak som inte blir blekta. dom jag har har blivit blekta och det är nu ett fiiiint märke efter...
Svar
11
· Visningar
1 224
Senast: **BORTTAGEN**
·
Z
Utrustning Har skaffat ett par lätta boots till mitt sto, typ avelsvisningsboots. Detta är ju faktiskt pinsamt att erkänna, men jag begriper...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: Freyr
·
K
Utrustning Jag har inte ägnat mig åt hästar så länge, så jag har frågor om massor av saker. Har förstått att sadlar mäts i tum(15,16 osv), vad är...
Svar
1
· Visningar
959
Senast: pinky
·
Utrustning Märket \"The LEGEND\" ??? Är det någon som känner igen detta märke?? Mässingsplatta som det står "The legend" på och "made in...
Svar
7
· Visningar
1 413
Senast: sissu
·
K
Utrustning Finns det något ridbyxmärke som har lite längre ben och lite smalare midja? Har normalt 34/36 (alt. 28/34 eller däromkring om det är...
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: Druvan
·
B
Utrustning Har någon erfarenhet av den nya modellen av kominerat bett-hackamore? Har lite problem med pållen, han är mkt känslig men på samma gång...
Svar
2
· Visningar
1 054
Senast: Jessica
·
Utrustning Någon som har \"läderstövel Perfect\" från börjes? Hur är dom isf?
Svar
2
· Visningar
965
Senast: grazzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp