Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning Jag har börjat rida mitt sto på vanligt tredelat bett. Hon har tills nu ridits på hack då hon förmodligen var sönderdragen i munnen när...
Svar
8
· Visningar
1 220
Senast: Tigerlilja
·
M
Utrustning Jag har en ganska grov halvblodshäst vars sadel hon har "växt ur". Har någon några tips på vilken slags sadel/märke man kan leta efter...
Svar
5
· Visningar
1 057
Senast: skäcken
·
Utrustning hejhej...jag undrar om nån har sett sadlar i cherry?? jag har hittat ett skitsnyggt träns i cherry som jag så smånigom vill ha till...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Novelette
·
C
Utrustning vad är magnettäcke för nåt och vad har man det till? Låter skräckinjagande :crazy:
Svar
4
· Visningar
1 745
Senast: julia_v
·
B
Utrustning Någon som har hunnit köpa en sådan än? Är ni nöjda? För och nackdelar :confused: Hur sitter man? Hur är knästöden? :bow:
Svar
15
· Visningar
1 933
Senast: Moppa123
·
Utrustning :)Nu har jag hämtat min nya sadel.En County Comp dressyr.Den ser bara såååååå underbart skön ut.Gissa vem som ska ut och rida i kväll...
Svar
6
· Visningar
1 199
Senast: Centaur
·
T
Utrustning Vad tycker ni :confused: Går detta träns ihop med en svart sadel?
Svar
13
· Visningar
1 431
Senast: mahlmt
·
T
Utrustning hejsan... ni som har erfarenheter av side pull. kan ni berätta lite, ska börja använda det till mitt varmblod.. några tips!!! :bump:
Svar
2
· Visningar
955
Senast: tysse
·
Utrustning ser att många pratar om bett ... MEN hur mäter man ut rätt storlek? ser att ni talar om att enligt de "nya rönen" ska bettet inte...
Svar
8
· Visningar
10 530
Senast: spoff
·
M
Utrustning jag rider vanligtvis på vanligt tvådelat tränsbett men hon lyssnar inte riktigt på det,har även provat ett pessoa bett! hon lyssnar...
Svar
10
· Visningar
1 188
Senast: Johanna_m
·
B
Utrustning Någon som har den dressyrsadeln :confused: Vad tycker ni om den :confused: För/nackdelar :confused:
Svar
18
· Visningar
1 655
Utrustning Snacka om fin och skön sadel!! Passade hästen jättbra, jag får en bra och djup sits i sadel och hästen min gikc jättefint när jag red...
Svar
1
· Visningar
1 143
Senast: Moppa123
·
Utrustning har jag vissa planer på ;) någon som har några ideer på hur man kan göra? eller har någon "mall"? :)
Svar
8
· Visningar
3 700
Senast: suisyola
·
M
Utrustning ja,var får jag tag på bra ridvantar som ändå inte kostar så jätte mkt :confused: jag har provat jätte många men glider bara o får inget...
2
Svar
20
· Visningar
2 941
Senast: tysse
·
B
Utrustning Var kan man hitta litet fleecetäcke 85 cm??? Såg ett på Börjes, nån som har erfarenhet av dem? Svart med guldkant och bara ca 160 kr...
Svar
8
· Visningar
1 272
Senast: montgomery
·
Utrustning Dy\'on Glengordon Collection Nån som har sett tränsen "live" :confused:
Svar
7
· Visningar
1 420
Senast: julia_v
·
S
Utrustning Jeg kjenner til butikken Divoza. Der kan man bestille varer, og få dem tilsendt også utenlands (butikken ligger i Holland). Noen som vet...
Svar
7
· Visningar
2 217
Senast: ninahaak
·
T
Utrustning Tänkte göra det men jag vet inte va jag ska ha för stoppning? Tänkte ha ett vanligt lakan ner mot hästen för tyget jag har kna "brännas"...
Svar
6
· Visningar
2 669
Senast: Gul22
·
Utrustning Det är en evig diskusion om bett hela tiden o det ena är värre än det andra... :confused: Så som sagt, vad använder ni för bett till era...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 524
Senast: Gul22
·
L
Utrustning Hej! Är det nå'n som vet vart man kan få tag i regnbyxor som har knäppning längsmed HELA benet, dvs. så man slipper trä byxorna över...
Svar
4
· Visningar
1 165
Senast: Freyr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp