Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning hejsan... ni som har erfarenheter av side pull. kan ni berätta lite, ska börja använda det till mitt varmblod.. några tips!!! :bump:
Svar
2
· Visningar
958
Senast: tysse
·
Utrustning ser att många pratar om bett ... MEN hur mäter man ut rätt storlek? ser att ni talar om att enligt de "nya rönen" ska bettet inte...
Svar
8
· Visningar
10 567
Senast: spoff
·
M
Utrustning jag rider vanligtvis på vanligt tvådelat tränsbett men hon lyssnar inte riktigt på det,har även provat ett pessoa bett! hon lyssnar...
Svar
10
· Visningar
1 193
Senast: Johanna_m
·
B
Utrustning Någon som har den dressyrsadeln :confused: Vad tycker ni om den :confused: För/nackdelar :confused:
Svar
18
· Visningar
1 659
Utrustning Snacka om fin och skön sadel!! Passade hästen jättbra, jag får en bra och djup sits i sadel och hästen min gikc jättefint när jag red...
Svar
1
· Visningar
1 146
Senast: Moppa123
·
Utrustning har jag vissa planer på ;) någon som har några ideer på hur man kan göra? eller har någon "mall"? :)
Svar
8
· Visningar
3 705
Senast: suisyola
·
M
Utrustning ja,var får jag tag på bra ridvantar som ändå inte kostar så jätte mkt :confused: jag har provat jätte många men glider bara o får inget...
2
Svar
20
· Visningar
2 952
Senast: tysse
·
B
Utrustning Var kan man hitta litet fleecetäcke 85 cm??? Såg ett på Börjes, nån som har erfarenhet av dem? Svart med guldkant och bara ca 160 kr...
Svar
8
· Visningar
1 284
Senast: montgomery
·
Utrustning Dy\'on Glengordon Collection Nån som har sett tränsen "live" :confused:
Svar
7
· Visningar
1 424
Senast: julia_v
·
S
Utrustning Jeg kjenner til butikken Divoza. Der kan man bestille varer, og få dem tilsendt også utenlands (butikken ligger i Holland). Noen som vet...
Svar
7
· Visningar
2 225
Senast: ninahaak
·
T
Utrustning Tänkte göra det men jag vet inte va jag ska ha för stoppning? Tänkte ha ett vanligt lakan ner mot hästen för tyget jag har kna "brännas"...
Svar
6
· Visningar
2 682
Senast: Gul22
·
Utrustning Det är en evig diskusion om bett hela tiden o det ena är värre än det andra... :confused: Så som sagt, vad använder ni för bett till era...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 536
Senast: Gul22
·
L
Utrustning Hej! Är det nå'n som vet vart man kan få tag i regnbyxor som har knäppning längsmed HELA benet, dvs. så man slipper trä byxorna över...
Svar
4
· Visningar
1 173
Senast: Freyr
·
L
Utrustning Jag har två ponnyer som är ny inridna och inte särskillt musklade. Har två dressyr sadlar som passar utmärkt idag. Men jag vill ha en...
Svar
8
· Visningar
1 192
Senast: Lindis
·
M
Utrustning Hej Jag hade tänkt köpa mig ett par nya läderridstövlar, är det någon som har tips på någon bra stövel. Jag tävlar mest dressyr. Hur är...
Svar
3
· Visningar
1 010
Senast: Johanna_m
·
A
Utrustning Vill ha en martingal/förbygel av bra kvalitet som inte kostar skortan -dvs inte över 1000 kr helst. :smirk: Vilka märken har bra kvalite?
Svar
2
· Visningar
873
Senast: anna210
·
G
Utrustning klapperbootsen ni vet dom som man monterar ihop själv med en massa olika delar är helt och hållet värdelösa! :eek: Jag och min kompis...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: Gloooria
·
K
Utrustning nu är det så att jag ska köpa en islänning, tänker inte raka honom på vintern. då är det ju så att jag ska köpa täcken... vad är bäst...
Svar
14
· Visningar
1 537
Senast: Freyr
·
R
Utrustning är det nån som vet va det finns fina tävlingsmappar?? :crazy:
Svar
10
· Visningar
5 636
Senast: Little_Chance
·
B
Utrustning Jag måste skaffa en ny sadel och tänkte då skaffa en dressyrsadel då jag är mest inriktad på det. Nu har jag en allround med normalbom...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: blondi3958
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp