Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning ska köpa nya eftersom mina är sönder. provade jacsons i nappa, skitsnygga men ingen storlek passade! M var ngt för trånga, var rädd att...
Svar
2
· Visningar
1 155
Senast: spoff
·
Utrustning vilka sporrar brukar ni använda..ni som rider med sporrar här?? vilken storlek? och rider ni häst??
2
Svar
24
· Visningar
4 096
Senast: M_Rajala
·
T
Utrustning Ska beställa vintertäcke från Boett - finns bara med teddy foder. Är det nog varmt nog på vintern?? Drar det bakåt o blir elektriskt som...
Svar
4
· Visningar
1 863
B
Utrustning Vad kostar det för en sadelmakare att öppna bommen och ändra bomvidden? Någon som har gjort det? :bow:
Svar
2
· Visningar
1 276
Senast: blondi3958
·
J
Utrustning Va på hööks igår och provade den och den var jätteskön, prövade även den "dyra" vega hjälmen och CRW hjälmen var lätt MKT skönare...
Svar
2
· Visningar
1 104
Senast: turbofling
·
Utrustning Jag letar efter ett täcke, typ fleece, eller nåt kombitäcke.. Det ska vara ensfärgad, och det måste ha x-gjordar!!! Sen så vill jag...
Svar
3
· Visningar
990
Senast: popeye
·
W
Utrustning Vad har ni för saker när ni ska tvätta er häst :confused: Typ svamp, svettskrapa o.s.v :smirk:
Svar
13
· Visningar
3 012
Senast: **BORTTAGEN**
·
O
Utrustning blää suck... den ja ficl mä är alldeles för trång.. :cry: några bra tips på bra sadlar (inte så dyra..)
Svar
11
· Visningar
1 230
Senast: _otursbarn_
·
S
Utrustning Är det någon som vet om Horsewear har så små storlekar? Har "adopterat" en liten shettis som jag funderar på att skaffa ett regntäcke...
Svar
13
· Visningar
1 447
Senast: svea
·
M
Utrustning Står i valet o kvalet att köpa egen klippmaskin - frågan är vilkan :confused: Eftersom flesta märken kostar +3.000,- går jag ut ifrån...
Svar
13
· Visningar
2 046
Senast: sova
·
B
Utrustning Vad tycker ni om den :confused: För/nackdelar :confused:
Svar
5
· Visningar
1 364
Senast: breccia
·
Q
Utrustning idag har jag och pållen varit på besök hos sadelmakaren på jack efetr en ny hoppsadel. blev ett svårt val när jag sedan skulle bestämma...
Svar
17
· Visningar
1 887
Senast: Qudexco
·
Utrustning Är/verkar det bra? Vill ha ett sånt då min pålle behöver ett nu till hösten & vintern. Är det tjockt? vill inte ha för tjockt? hur känns...
Svar
3
· Visningar
1 234
Utrustning Ska införskaffa 2 nya bett, ett till min häst och ett till foderponnyn. Är inte så jättehemma på bett, och vill därför ha MÅNGA tips på...
Svar
6
· Visningar
1 263
Senast: Sassy
·
J
Utrustning Efter en olycka med förstörda ridbyxor till följd är jag nu i behov av nya, helskodda, ridbyxor. Behöver nog två par och vill då inte...
Svar
4
· Visningar
2 391
Senast: simora88
·
S
Utrustning Jag är på jakt efter en enkel och billig kapson för longering... Både Hööks och Börjes har ju sådana i nylon, är det någon som provat...
Svar
3
· Visningar
1 343
Senast: Sunnan
·
C
Utrustning Måste säga att jag är mycket positivt överaskad av de s.k. "islandsstigbyglarna". Köpte ett par och provred i. (ej lättviktsmodellen)...
Svar
7
· Visningar
1 828
Senast: Sesselja
·
Utrustning Vad använder ni för impregnering till hästarnas regntäcken? Jag hittar inget riktigt bra. Förslag?
Svar
3
· Visningar
1 003
T
Utrustning och såg en ASSNYGG westernsadel för 4.669 :- jag har råd.... men jag har ingen häst...
Svar
2
· Visningar
992
Senast: GoddessOfLove
·
Utrustning Har någon här inne tips om vad för bett man kanske kunde prova? Jag har ett ardenner sto som är extremt pigg och busig. Jag klarar...
Svar
4
· Visningar
1 149
Senast: lill_flesky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp