Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ungponnyn (3år) har just nu en Wintec med det vidaste (vita) järnet i... (vart ska detta sluta?) ;) Letar ny hoppsadel och undrar vad...
Svar
12
· Visningar
2 949
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Jag har googlat, jag har sökt i forumet här och jag blir bara snurrig. Vissa säger den är böjd som andra wintec, andra att den är RAK... 2
Svar
32
· Visningar
2 932
·
T
Utrustning Känner att jag vill se bättre ut i stallet vad det gäller kläder som passar ihop, färger och så, även hästgrejorna.!! Bild...
Svar
15
· Visningar
1 786
Senast: Salinero
·
K
Utrustning Vad kan man använda för medel för att få stövlarna att bli blankare? Vill ha sådär snygga blanka stövlar som man ser i tidningar etc. :p 2 3
Svar
43
· Visningar
7 717
Senast: Sorbe
·
Utrustning Ngn som har en sån? Funkar den bra?
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Micaela
·
Utrustning Jag har börjat köra transport mer än tidigare, har förr alltid tränat på den anläggning där jag haft hästen men åker nu varannan vecka...
Svar
15
· Visningar
1 991
·
Utrustning Blir itne klok..Här sitter jag och letar efter ett hästsläp som min bil kan få dra. Men då kommer vi till probemet.. vad får den dra... 2
Svar
30
· Visningar
10 763
Senast: pinky
·
Utrustning Vilka schabrak rider många med förutom Cavalor och Agria? 3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 764
Senast: Elektron
·
O
Utrustning Jag hittar ingenstans på vägverkets hemsida om hur man räknar vikten om man har E-behörighet. Pappa tog körkort för längesen och han...
Svar
4
· Visningar
1 161
Senast: pinky
·
H
Utrustning :)Äntligen har mina stövlar kommit! Måste bara skriva här för att få av mig allt! haha:D Det är ett par Königs Grandgester. Vad tycker...
Svar
13
· Visningar
1 242
Senast: Hopplapolle
·
Utrustning Hittade två snygga schabrak som är nya nu i höst, dom fanns i flera olika fina färgkombinationer. :d Det ena heter Blaze och det andra... 2
Svar
20
· Visningar
2 096
Senast: Sorbe
·
R
Utrustning Vad har ni för vintertäcken? Söker ett snyggt och bra vintertäcke, med bra passform. Helst bogveck och högt skuren vid halsen. 400 gr... 2
Svar
21
· Visningar
1 970
Senast: ElAmir
·
Utrustning Testar igen, då den förra belv borttagen. Antar att det beror på länken. Är man korkad om man köper ett bar vanliga muckboots att ha...
Svar
3
· Visningar
1 179
Senast: Cilla
·
Utrustning Jag har kollat på en bil, där det står följande: Skattevikt, kg: 1590 Tjänstevikt, kg: 1590 Totalvikt, kg: 2040 Sänkt totaltvikt...
Svar
4
· Visningar
3 707
Senast: Amk
·
E
Utrustning Nu blir jag lite fundersam... Hade ut en sadelutprovare i dag som har fått bra kritik av många häromkring. Hon provade en Jacson Celine...
Svar
8
· Visningar
1 439
Senast: eiwo
·
Utrustning Har en fråga om Equipes hoppsadlar, ingen spec modell i tanke utan överlag. Hur vid går de att få en hoppsadel av Equipe ?
Svar
4
· Visningar
958
Senast: Centaur
·
Utrustning Jag har insett att det nog blir enklare att lära sig flyga än att hitta ett par passande ridstövlar till mig! :cry::p Det finns ju... 2
Svar
25
· Visningar
3 958
Senast: mariiaE
·
Utrustning Vad har ni för ländtäcken till era hästar? Märke, färg, gärna bild! Jag vill köpa nytt och söker lite inspiration.. 2
Svar
36
· Visningar
4 938
Senast: karatefisken
·
Utrustning Om du måste ha två täcken på hästen, dvs ett varmt och ett skaltäcke - vad av följande väljer du? Ulltäcke + ofodrat regntäcke...
Svar
6
· Visningar
817
Senast: Chili
·
S
Utrustning Vad är sadeln för märke? Känner så väl igen loggan men kan inte komma på vad det är:o Någon som vet?:bow: 2
Svar
22
· Visningar
2 727
Senast: SirWillgott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V