Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning vad väger mest? började fundera här helt plötsligt nu när nya butiker dyker upp på nätet i varje hörn. Vad väger mest för er? Något...
Svar
6
· Visningar
863
Utrustning Fick möjlighet att prova en Claridge House syntetsadel, dressyrmodellen, på Elvira. Vill egentligen inte ha en syntetsadel i längden...
Svar
17
· Visningar
2 450
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu när det blir mörkare och mörkare inser jag att det är dax att plocka fram reflexerna.... Och då kom min fundering på benskydd med...
Svar
13
· Visningar
1 474
Senast: Skruttan
·
S
Utrustning Okej, vad är en skitlapp och vad har den för funktion? :rofl:
Svar
4
· Visningar
1 656
Senast: Eve
·
Utrustning Jag är sadellös, sålde den icke passande dressyrsadeln i somras och är nu på jakt efter en ny. Har lånat hem 2 begagnade...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: Isis2
·
Utrustning De som finns på b****s. Nån som har dem? Hur är de i passform och att rida i?
Svar
1
· Visningar
554
Senast: mctucker
·
Utrustning Ja vad säger ni?? Jag har hört både och! Vissa säger att den är farlig att använda och att man lätt kan göra mer skada än nytta och att... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 432
Senast: bigganl
·
A
Utrustning Ska ta och inskaffa ett vinter och regn täcke till min foderponny. Det är så att en jag känner kunde tänka sig fara på Ullared åt mig...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: älgen
·
T
Utrustning Vilken färg skulle kunna passa på en isabell?? Passar röd/vinröd?
Svar
7
· Visningar
1 778
Senast: TAphoto
·
Utrustning Någon som gjort det? Har ett par vita som blivit missfärgade så de går inte att använda vid tävling, så tänkte om man kunde färga dem...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Zolimita
·
Svar
38
· Visningar
3 368
Senast: Liten
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av att rida med nån typ av islandssadel till en häst av annan ras, typ cob/arab som har problem med att...
Svar
8
· Visningar
3 304
Senast: sissu
·
Utrustning Är det bara jag som har råkat ut för skrottäcken? Jag har ett Kimberly vintertäcke och ett regntäcke. Vintertäcket får en ny reva nästan...
Svar
5
· Visningar
2 434
Senast: Annie__
·
Utrustning Ja som rubriken lyder har jag idag varit och provat ut 2 st sadlar, en hopp och en dressyr. Det blev en helt ny dressyr, nämligen en...
Svar
16
· Visningar
1 308
Utrustning Har en Thorowgood allround låg manke till min häst för tillfället då, jag vart tvungen att sälja mina andra sadlar då han hade växt ur...
Svar
8
· Visningar
1 414
Senast: 0therwise
·
Utrustning Är lite sugen på den rasen Tinker/Irisch cob. Och undrar vad de drar i stl på täcken, bett, sadlar(även western), träns grimma med mer...
Svar
12
· Visningar
2 403
Senast: Io
·
A
Utrustning Hur förvarar ni era borstar ? (bild gärna) Vad har ni så borstar , syntet ? Vad är eran favorit borste, varför (bild gärna) Har ni... 2
Svar
35
· Visningar
3 348
Utrustning Hej! Jag har ett allvarligt bekymmer:D Min häst har fått ska av benskydden och jag måste nu använda mig av benlindor, vilket jag inte... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 697
Senast: Floresco
·
Utrustning Kommer förmodligen behöva köpa ett nytt regntäcke nu till våren. Dels för att ha ett i reserv och dels för att det nuvarande med... 2
Svar
31
· Visningar
3 369
Senast: Totola
·
L
Utrustning Jag använder ett vanligt 2 delat bett till min pålle men jag har fått för mig att han inget gillar det. Han gapar och gör "grimarser"...
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Larnqvist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31