Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Utrustning Hej! Alla som har erfarenhet av de kopior som finns av racesafevästen, vore toppen om ni kan skriva vad ni tycker om dem? Passform och...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Winx
·
Utrustning Vilken är skillnaden mellan PoP-säte och vanligt på Prestige Leonardo D?
Svar
5
· Visningar
993
Utrustning Vad är det för ett märke ??? Dyrt, billigt ???
Svar
2
· Visningar
931
Senast: palle
·
J
Utrustning Nu har dotterns häst börjat markera ryggen, Det är så här att han har ingen manke han är som en tunna, så sadeln åker lite på...
Svar
6
· Visningar
1 295
Senast: mahlmt
·
Utrustning Vilken av dessa är rakast enligt er. Wintec Isabell Werth med vitt järn eller Globus Clic? Hur är dessa två i förhållande till en Albion?
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Centaur
·
Utrustning Kom på att jag inte vet hur man gör :o hur passar man in ett gagbett? ska sidostyckena vara löpande? Visa gärna bilder! :bow:
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: palle
·
Utrustning Såg den här transsporten när jag var i österrike i helgen, och skulle gärna vilja veta mer om den, tillverkare, pris mm:) Hittade inget...
Svar
10
· Visningar
1 128
Senast: Sorbe
·
Utrustning vilket är det snällaste bettet som finns ..???? ska köpa nytt bett till min häst och behöver få tag i dett jätte snällt bett ...
Svar
19
· Visningar
1 419
P
Utrustning Hur mkt manke kan hästen ha för en cob sadel från Griffin? Min nya häst ska vara bra i dressyr och skulle vara roligt att överraska...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: putte52
·
Utrustning Lägg in bilder på era sammetshjälmar! Har varit helt utanför den marknaden i alla år men har sett endel snygga ny. Visa era :bump:
Svar
14
· Visningar
1 088
Senast: kryckan
·
Utrustning Vilka är de absolut bästa märket/märkena gällande utseende och kvalité?! Ge gärna exempel på olika produkter! (Sadlar, stövlar...
Svar
3
· Visningar
1 045
Senast: Annie__
·
H
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av De Niro stövlar??
Svar
10
· Visningar
2 581
Senast: Havregryn
·
Utrustning Hjälp :eek:!!! Hälkappan på mina stövlar har gått sönder. Var hos en skomakare som hävdade att det inte går att laga. Det är ett par...
Svar
10
· Visningar
4 142
Senast: NilaD
·
J
Utrustning Jag har tänkt raka min gumma för vintern då hon bruka få så otroligt mycke päls. Nu går nu med innetäcket och ett ofodrat regntäcke då...
Svar
11
· Visningar
1 068
Senast: Jenilee
·
Utrustning De gånger jag har lindat min häst kan jag räkna på en hand, och nu sitter jag här och undrar lite. Ska man ha paddar under lindorna...
Svar
10
· Visningar
1 156
Senast: Tuvisen
·
Utrustning Efter att ha lånat hem alla tänkbara sadlar från närliggande affärer utan att hitta "min" sadel kom en sadelutprovare hem igår. Med sig... 2
Svar
20
· Visningar
4 330
Senast: jylia
·
K
Utrustning Är eggbettet med kopparrullar i från H**ks bra? Någon som vet?:p
Svar
10
· Visningar
1 032
Senast: Neptunus
·
Utrustning ni som ha köpt sadlar från hööks , hur ha ni gjort ... få man ta hem sadlarna för att prova eller måste man köpa sadlen innan ...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: Tjalfe
·
Utrustning har konstaterat att jag vill fortsätta rida för min tränare, som är 10 mil bort. behöver då en ny bil som orkar dra, kör idag en... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 369
C
Utrustning Jag tänkte höra om någon vet vart ordet/namnet schabrak kommer från, och lite om historien bakom det.. :)
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Apollo 13
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V