Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Min ponny är väldigt torr i pälsen.
Beror de på något särskilt eller e de bara som med oss att de kan va vädret,,,, han har aldrig vart...
Foder & Strö
Hur länge ska dom ligga i blöt? Jag brukar ha varmt vatten och då räcker det med ca 20-30 minuter innan pelletsen är mjuk. Ska den ligga...
Foder & Strö
Är det någon som vet vilka symtom selenbrist hos häst kan ge? Vad kan det ge för skador hos den vuxna hästen, förutom de skador som ses...
Trädgård & Växter Jag har riktigt fin fin sjöbotten med rejäl lerjord så den är kompakt och kall länge. Så jag tar den lätta vägen och odlar i baljor och...
Hundavel & Ras Till viss del är den jämförbar med pudeln, men inte helt lika, och vad man gillar är nog främst tycke och smak. TS själv drog mot pudel.
Ekonomi & Juridik Tyvärr blev det idag klart att det blir en förhandling i tingsrätten. Jag har pratat med advokat som jag kommer anlita. Det var inget...