JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Satte klockan på 05 igår för att gå upp och åka till en svensk kompis och kolla på ESC. Dock gick jag inte upp förrän 06 och sitter här nu med en stor kopp kaffe, kl är 06.30, och tittar på ESC haha!
Danmark tror jag på i år!!
Jag missar röstningen dock för om en timme åker jeansen på och dags att sticka ut på ridtur!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kämpar på
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Startad av Wille
8 Nov 2023
Svar: 11
Visningar: 1 507
Dagbok
Tassavtryck i hjärtat
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet.
Han levde ett långt och lyckligt liv...
Startad av cassiopeja
13 Mar 2023
Svar: 6
Visningar: 2 538
Dagbok
Dagen som aldrig startade
Dagbok Den här dagen har varit osedvanligt seg. Jag sov länge i morse och jag tog en tupplur senare på dagen. Enligt väderprognosen igår så...
Startad av Magiana
26 Jun 2019
Svar: 0
Visningar: 1 103
Dagbok
evigt velande
Dagbok Frej och jag har haft ett par ganska bra veckor. Tränat nosework och haft det rätt trevligt. Efter att ha funderat en hel del så hade...
Startad av Takire
3 Nov 2018
Svar: 0
Visningar: 598
Dagbok
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalade handpenning för min första hund. Mest jag som insisterade på det för jag var så nervös och det var min första hund. 😅 Fick...
mysboll
35 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 976
Hund
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
57 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 602
Hund