@Habina
Hon är så himla fin!

Jag har alltid gillat fjordingar men tyckt att de flesta tyvärr har väldigt tråkig hals som kan döljas av att klippa manen vackert. Men Ariel haaaar ju en hals!
KL
Här släppte vi ihop damerna idag. Bara öppnade mellan hagarna. Det var väldigt nöjda miner hos dem alla tre och det blev ett par repor med bus, men faktiskt *peppar peppar* inga sura miner. De sprang en repa, nosade på varann (till och med utan att pipa), sprang en vända till och sen gick de och påtade i backen. Vid ett tillfälle några minuter senare sparkade de åt varann en gång, men det var nog mest som en markering och kan väl räknas som högst normalt. Inga idiotsparkar än så länge iaf. Mycket skönt!

Den andra hästen är en väldigt bra flockledare som är högsta hönset utan att vara elak. Hon varnar tre gånger innan hon smäller, min är ju mer en äkta ragata som sparkar först och tittar sen...

Nu återstår att se hur det går när jag ska ut med lunchen åt dem om en liten stund...
Det gladaste av allt var att Queenie showade runt med svansen i vädret utan tillstymmelse till hälta!

Hade min hemmavet ute och vaccinerade mot virusabort i tisdags och frågade henne om detta med tömkörning på böjda spår och hon höll med om att det är lika bra om inte bättre än att studsa runt som en fiolsträng rakt fram. På måndag jobbar jag min sista dag så därefter kommer vi boka in lite turer för att åka till ridplan tillsammans, känns roligt!