Fortsätter på glädje-temat då: Min 02-a är haltfri och ska sättast igång, juhuu!
Har varit orolig över om det var dags att pensionera henne, hon har lite gamla skador som ställt till med problem tidigare, men nu verkar det inte varit dom som spökat utan mest troligen en sålknusning (eller vad heter det på svenska?) Hon var iaf så busig i dag att det gick inte ens att promenera i grimmskaft utan att vara i livsfara... 
Skrullan har fått gå på 02-ans dressyrlektioner på sistonde och det har varit mkt nyttigt för oss. Ska se om jeg kan få någon att filma nästa lektion, så att jag får se om det verkligen är så stor förbättring som det känns när jag sitter uppepå...
Tror hon skulle kunna bli en riktigt rolig dressyrhäst om vi inte får riktigt tag på hoppningen nån gång. 
Skrullan har fått gå på 02-ans dressyrlektioner på sistonde och det har varit mkt nyttigt för oss. Ska se om jeg kan få någon att filma nästa lektion, så att jag får se om det verkligen är så stor förbättring som det känns när jag sitter uppepå...