Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@tuaphua
Det var vet som ordinerade körning framför ridning just ur belastningssynpunkt... Klart att promenader eller tömkörning rakt fram är att föredra framför allt, jag har några kilon som ska bort jag också så vi kanske får motionera varandra.Men att köra i skritt rakt fram är väl ändå skonsammare än att jobba henne på volter och grejer i töm?
Oj, ok..
Ja, för mig är det helt backwards. Men vi tycker väl olika allihop.
Ang böjda spår så är det inte det böjda spåret i sig som är farligt. Det är farligt om hästen snedbelastar, lägger sig på inner fram. Klarar man inte av att lägga balansen mer utåt så bör man akta sig för böjda spår i rehabsyfte framför allt.
Men det går ju att dressyra lite i töm ute, på raka spår där man tänkt köra.
Rida gör inte jag heller i första skede av rehab. Och spec inte på överviktig häst. Eller om jag känner mig för stor.
Så där håller jag helt med.
Så härligt ! Du ser .Flög hem till Sthlm i onsdags för att hälsa på Elle, fixa lite på tomten och ev. Provrida en häst. Dagen innan åker jag på feber så låg hemma i soffan i 2 dagar förutom ett besök till Elle.
Hon verkar ha de hur bra som helst. Går med 3 andra ston i varierande åldrar och har blivit ledarsto.
@Jfrelin Jo, här kommer filmen. Har dock inte orkat lägga in poäng. Och jag vet att vi nog kan i MsvC också, men känner att självförtroendet fått en ordentligt törn.
Idag har jag varit och tittat på Bruce igen! Ny debut, den är gången i CNC*. Gick banan och tyckte det såg hur svårt som helst ut. Men Bruce hoppade runt felfritt på hinder och därmed är de kvalade till Junior-SM!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Åh, vad kul!Han ser jättefin ut! Grattis med ett bra utförd grundarbete med honom.
Var det så att han var eran egen uppfödning med?