Men de är ju så trååååkiga!![]()
Mina är långt ifrån tråkiga kan jag meddela! Du kan få rida fram Grå på en tävling så får vi se hur länge du sitter kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men de är ju så trååååkiga!![]()
Och vill man ha en sådan som bara är sådär charmigt tjurig som en märr finns det också, kan jag meddelaMina är långt ifrån tråkiga kan jag meddela! Du kan få rida fram Grå på en tävling så får vi se hur länge du sitter kvarvad tror du @Novali01? Vi kan ha vadslagning
![]()
Mina är långt ifrån tråkiga kan jag meddela!
Mina är långt ifrån tråkiga kan jag meddela! Du kan få rida fram Grå på en tävling så får vi se hur länge du sitter kvarvad tror du @Novali01? Vi kan ha vadslagning
![]()
@fio hade aldrig vågat låta mig rida hennes häst, allra minst inför en tävling.![]()
Rida? Du kommer åka av innan du ens hinner säga mamma!
Rida? Du kommer åka av innan du ens hinner säga mamma!
Som sagt, du kommer aldrig att våga, för du vill inte springa och leta efter honom i skogen.![]()
Håll i er! Kors i krösamoset och hoppsan Kerstin! Vad hände?
Tro det eller ej men jag och lillskit har varit på pnj ikväll! 1 år och 9 mån sen vi var ute på ngt hopparrangemang senast. Vi hoppade felfritt på den enorma höjden av 70cm.
Jag var toknervös och hade en stor klump i magen på framhoppningen när jag skulle ta oxern. Vi överlevde.
Bildbevis!
![]()
![]()
![]()
Oj, det var brett? Det har ju hänt att folk mixtrat med bombredden,.. Min väldigt vida ponny hade +2,5-3? Antar att den du provade hade långa ortspetsar? De upplevs smalare då.Provade en Amerigo DJ på min häst idag. Den passade tyvärr inte då den var för smal annars såg den ok ut. Men är dom väldigt trånga i sina vidder? Den jag provade var en +4. Känns helt galet. Visst är han bred och för tillfället lite överviktig, men ändå.