Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Gravid - 1Är
Jag Àr gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag Àr 40+ Àr jag vÀl medveten om att det Àr en ökad risk för missfall m. t. p. min...
Dagbok
KÀnde att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i trÄden "Att inte ha nÄgra vÀnner nÀr man blir gammal", sÄ hÀr kommer det.
De...
HÀstmÀnniskan
Hej pÄ er!
Jag Àr ny pÄ detta forum och jag hoppas att jag postar i rÀtt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
HÀstnyheter Jag har sett varianter pÄ samexistens, alltsÄ att marken fortfarande brukas under solcellerna. Antar att det blir ett visst tapp ÀndÄ...
HÀstnyheter Han var en julklapp frÄn Nils-Erik Hansson, nÀr Elin Dahlström frÄn MÄlilla var tonÄring. Nyligen skiljdes deras liv Ät, nÀr Smiggo fick...
Hundavel & Ras Dock var vÀl jaktlust en viktig aspekt vid valet av ras, och det Àr inget som mÀts pÄ BPH. DÀr kan det vara rÀtt relevant att fÄ höra...
HundhÀlsa Nu Àr han bra i magen igen men har istÀllet börja krÀka 2-3 ggr om dagen vilket nu gör oss oroliga. Hur kan de plötsligt blivit krÀk...
Avel DĂ„ har vi ett föl pĂ„ utsidan och ett kvar som vi vĂ€ntar pĂ„ đ„°.
Föddes för lite drygt tvÄ timmar sedan, pÄ dygn 348. Kön Àr oklart Àn sÄ...
Ăvr. Grenar AlltsĂ„, egentligen tror jag dressyren idag var sĂ€mre Ă€n sist đ , hon var Ă€nnu mer vild, tyckte det var jĂ€ttekonstigt med framridning i en...