@Marvin sjukt snyggt! så avis över att min inte passar i lila
Bah, jag har köpt ett jättefräsigt lila täcke åt min fux!
Han är döösnygg i det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Marvin sjukt snyggt! så avis över att min inte passar i lila
Jäkla snyggt täcke.Bah, jag har köpt ett jättefräsigt lila täcke åt min fux!
Han är döösnygg i det
@stjarnfrugt
Jag skulle bli så besviken om de valde att sänka din lön istället för att stå upp mot de andra. Det skulle för mig vara omöjligt att vara kvar hos den arbetsgivaren.
Jäkla snyggt täcke.![]()
JAAA. han är skitnöjd.
Han har ju ärvt 07-ans 100gr lila täcke också. Sen har han ett knallgrönt med lös hals (för lite svalare väder).
När 07-an kommer till baka till ridhästlivet om hon gör det så kommer hon få det snygga lila (för övrigt så var det en annan bukemänniska som uttalade sitt intresse om det inte passade på nån av mina)
Exakt precis så känner jag. Och eftersom det inte går att veckopendla som hästägare så ser jag ingen annan lösning isåfall än att flytta. Och ska jag ändå flytta så spelar det ju mindre roll om det är 20 eller 30 mil hem. Så jag ser mig om vart det kan finnas vettig arbetsmarknad samt hästmöjligheter. Även om det såklart känns förjävligt att ha längtat hem i 5 år och sedan måsta flytta härifrån pga detta.
Ett annat rejält störningsmoment i det här är att jag blev headhuntad hit efter att jag tackat ja till en tillsvidaretjänst i Ösd. Med just den här lönen. Man ville ha mig hit och erbjöd därför samma lön, men kunde inte frångå policyn om provanställning. Jag ville försäkra mig om erbjudandet och ringde därför hit och dubbelkollade att allting stämde innan jag gjorde mig omaket att ringa till Ösd och dra mig ur. Vilket i sig inte var det roligaste samtalet jag gjort.
Därför känns det extra svinaktigt om de nu ska göra nån fulmanöver och dra ner min lön efter att jag tagit häst och hela mitt bohag och flyttat 100 mil hit. Och är anledningen att man inte kan stå emot att det sticker i ögonen på gubbgänget att en ung nyanställd kvinna lyckats förhandla upp lönen mer än de gjort på åratal så tja, vad behöver jag säga?