Det gjorde jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså det går ju inte att svara på generellt utifrån diskussionen men min poäng var mer att vill man träna regelbundet och få basic hjälp att komma igång så hellre regelbundet än ngn bokstav på tränare i sak , och är det riktigt basic att man ridit ensam i evigheter och helt enkelt behöver komma igång allmänt så en bra duktig människa oavsett bokstav är bättre för många om man kan få till en regelbundenhet med ngn duktig vettig person allmänt än att fastna i att det måste vara ngn etablerad . Väldigt många kommer vidare på grundbasis i uppstart bara av att bara ha ngn där den litar på som kan slänga ett öga och hjälpa till i det lägetLiten fråga till alla efter att skummat igenom senaste inläggen. Vad tycker ni är rimligt pris gör en lektion? Känns som åsikterna går isär. Förstår att priserna varierar i landet.
Vad roligt ! Stort grattis !!!!Det gjorde jagSå jag hoppas att jag hittar nån hållbarhet i mitt hästliv, nu när saker och ting verkar ha rett upp sig på jobbet.
Allt det här du beskriver har dom tränarna jag har tipsat om så sluta säj att det bara finns skit här uppe. Faktiskt!
Vad roligt ! Stort grattis !!!!
@Jfrelin Håller med dig fullt. Men jag tål inte alla dagar att nån gapar på mig om saker jag faktiskt gör så gott jag kan åt med rådande medel, tex att inte ha ridit vettigt på nästan ett år. Då är man inte så skicklig i kroppen även om man vet i knoppen hur det ska vara. Då väljer jag att rida för en lite mer ödmjuk person om jag kan. Var bara så jag menade.
Det förstår jag absolut och visst är det skrämmande vad skit det finns men varför inte testa de som inte är ren skit då? Dom som jobbar utefter hästens väl och ve och som dessutom är väldigt trevliga personer som garanterat inte skriker eller är tvingar dig att göra något du inte vill. Som är lyhörda och har många bra tips och trix att komma med. Det kan ju faktiskt vara guldkorn även om dom inte har några direkt meriter. Om man inte ens provar så kan man ju inte veta.Jag gör ständig efterforskning i de tips jag får från alla håll. Är väldigt tacksam för dem. Jag har inte sagt att det bara finns skit. Däremot är det frustrerande att det öht ges utrymme för skit med tanke på det relativt skrala utbudet, och det är naturligt ett lägre utbud om man ser till hästintresserad folkmängd i relation till hästtäta regioner i södra landsdelen som jag förtretligt nog vant mig vid. Helt naturligt och inget konstigt. Jag tror som sagt att det kommer att öppnas upp när det blir lättare att ta sig iväg med släp. Men just nu känner jag mig faktiskt sjukligt frustrerad efter att ha haft skadad häst i nästan ett år, och nu när hon är hel och går att rida så ska det vara så förbaskat svårt att hålla en kontinuitet på vettig nivå.